Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Verkoop Fastfermenter (53 liter gisttank) [MET BEZORGING]  (gelezen 1465 keer)

Offline de.campus.brouwerij

• Boven 10 berichten
  • *
  • Land: nl
  • De Campus brouwerij - Maastricht
    • Instagram
Verkoop Fastfermenter (53 liter gisttank) [MET BEZORGING]
« Gepost op: 06-01-2019 10:49 u »
Beste lezer,

Ten eerste de beste wensen voor 2019!

Helaas vanwege een verhuizing in de school, zullen wij afstand moeten doen van onze nieuwe FastFermenter (53 L) en onze Universele Thermostaat.
De gisttank (fastfermenter) is pas 3x gebruikt, dus nog erg nieuw. Alle materialen zijn gebruikt voor educatieve doeleinde en zijn dus zeer hygiënisch verpakt.

De nieuwprijs is 234,45 euro, maar wij bieden hem aan voor 190 euro, zodat wij met dat geld weer kunnen investeren in het onderwijs van onze studenten. Mocht hier iemand geďnteresseerd zijn, laat dan even je gegevens achter, dan neem ik contact met je op!

Foto's zal ik volgende week uploaden indien mogelijk!

https://www.Brouwland.com/nl/onze-producten/bierbereiding/plastiek-vaten-emmers/fastferment/d/fastferment-14g-kunststof-conisch-gistingsvat

https://www.conrad.nl/p/renkforce-ut300-kamerthermostaat-tussenstekker-40-tot-99-c-1373757?WT.mc_id=google&WT.srch=1&gclid=Cj0KCQiA68bhBRCKARIsABYUGidHYyYWtyzUF6StS5EviVhFtQCq_28iRa77R1ZzwypEMelDNw1oRv8aAt_ZEALw_wcB&insert_kz=8J&tid=1578107505_66447429024_pla-363225534917&vat=true

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Wouter1966

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Re: Verkoop Fastfermenter (53 liter gisttank) met universele thermostaat
« Reactie #1 Gepost op: 09-01-2019 18:37 u »
Beste meneer,

Ik ben net begonnen met deze mooie hobby, ben nu nog leerling, en bezig om spullen aan te schaffen. Dus ook een vergisttingsvat behoort tot de aanschaf. De voorgestelde prijs vind ik wat aan de hoge kant en de thermometer hoef ik niet. Het vat zonder de thermometer wil ik graag overnemen voor € 100 ... ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,  Wouter

• Boven 10 berichten
  • *
    • Instagram
« Reactie #2 Gepost op: 11-01-2019 14:47 u »
Beste meneer,

Ik ben net begonnen met deze mooie hobby, ben nu nog leerling, en bezig om spullen aan te schaffen. Dus ook een vergisttingsvat behoort tot de aanschaf. De voorgestelde prijs vind ik wat aan de hoge kant en de thermometer hoef ik niet. Het vat zonder de thermometer wil ik graag overnemen voor € 100 ... ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,  Wouter

Beste Wouter,

Wij zijn een non-profit brouwerij die zich inzetten om de craftbeer-revolutie te verspreiden onder studenten.
 Nu moet u weten dat dit gistvat pas 3x gebruikt is op een professionele manier. Het is een 53 L vat wat zowel voor gisting en lagering in een keer kan worden gebruikt. Doordat men het bier niet hoeft over te hevelen is er dus minder kans op infecties in het bier.

U zou hem kunnen ophalen voor 145 euro en daarmee onze missie steunen.
Mocht u nog steeds geďnteresseerd zijn dan kun u mij bereiken per mail > 1716204boekestijn@zuyd.nl

Met vriendelijke groet

Offline Tallone034

• *
« Reactie #3 Gepost op: 11-01-2019 15:18 u »
Hallo, ik ben wel geďnteresseerd maar ik heb er € 150,- voor over. Waar moet deze worden opgehaald?

Mvgr. Patrick

• Boven 10 berichten
  • *
    • Instagram
« Reactie #4 Gepost op: 12-01-2019 14:33 u »
Beste Tallone,

Deze kan worden opgehaald in Maastricht.

• Boven 10 berichten
  • *
    • Instagram
« Reactie #5 Gepost op: 13-01-2019 13:34 u »
Mocht u tussen Maastricht en Amsterdam wonen, dan zijn wij ook bereid om het gistvat te komen brengen!

Graag hoor ik snel!

1716204boekestijn@zuyd.nl

Een zeer professioneel gistvat voor een lage prijs, normaal alleen in België verkrijgbaar!

Voor het gistvat + standaard vragen wij 145 euro, met wegbrengen +5 euro extra!

Groetjes

Offline Tallone034

• *
« Reactie #6 Gepost op: 14-01-2019 10:14 u »
Hallo, ik woon in Zoetermeer, dat kan je uitleggen als tussen Amsterdam en Maastricht ;-)

• Boven 10 berichten
  • *
    • Instagram
« Reactie #7 Gepost op: 14-01-2019 22:09 u »
Hallo, ik woon in Zoetermeer, dat kan je uitleggen als tussen Amsterdam en Maastricht ;-)

Beste Tallonne,

Helemaal waar!! Stuur mij even een mailtje en dan komt het vat jouw kant op!

--> 1716204boekestijn@zuyd.nl

:biersmile:

• Boven 10 berichten
  • *
    • Instagram
Re: Verkoop Fastfermenter (53 liter gisttank) NOG BESCHIKBAAR
« Reactie #8 Gepost op: 15-01-2019 08:47 u »
Beste iedereen,

Het vat is nog steeds beschikbaar! Het liefst leveren wij het vat donderdag af, wegens een verhuizing binnen onze opleiding.

Stuur een mailtje en we zullen even overleggen!

1716204boekestijn@zuyd.nl

Tags: