Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Te koop: Inkbird ITC-308 + 2 X Vloeistofpomp (tot 90 ēC)  (gelezen 599 keer)

Offline RayVelcoro

• Vol lid
  • Land: 00
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Te koop: Inkbird ITC-308 + 2 X Vloeistofpomp (tot 90 ēC)
« Gepost op: 03-01-2019 17:37 u »
Zoals titel al zegt een paar spulletjes die ik niet meer in gebruik heb. 1 pompje nieuw in verpakking, Inkbird en andere pompje z.g.a.n. Pompjes zijn 24v, liefst alles in 1 koop. Voor de hoogste bieder of elk aannemelijk bod. Versturen kosten koper of afhalen in Drachten.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline joenedu

• Senior lid
  • Land: nl
  • In hops we trust
Re: Te koop: Inkbird ITC-308 + 2 X Vloeistofpomp (tot 90 ēC)
« Reactie #1 Gepost op: 08-01-2019 13:31 u »
Een Inkbird heb ik al (naast een stc-1000), maar ben eventueel wel geīnteresseerd in een pompje als je besluit het los te gaan verkopen. Ben benieuwd naar wat je er voor wilt hebben.

Offline gerbrin

• Eerste berichten geplaatst
  • *
« Reactie #2 Gepost op: 08-01-2019 15:35 u »
Hallo,

Ik ben wel geīnteresseerd in de Inkbird, dus laat maar weten.

Online joerivang

• Boven 10 berichten
  • *
  • Land: nl
« Reactie #3 Gepost op: 08-01-2019 15:46 u »
Ik heb je via een PM al benaderd voor de Inkbird, tot op heden nog geen reactie.

Offline RayVelcoro

• Vol lid
  • Land: 00
« Reactie #4 Gepost op: Vandaag om 14:20 »
Excuus voor de late reactie, allen. Ik heb de drie items nog steeds op de plank liggen. Hoop het geheel voor 40 excl. verzending te verkopen. Bij interesse graag nog even een pm met een telefoon nr erbij om het vlot af te kunnen handelen. 

Tags: