Inkbird goedkoop via Ebay

Gestart door Brouwerij De Stichting, 15-12-2018 13:29 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Brouwerij De Stichting

Citaat van: Jacques op 08-12-2018  13:20 uWederom een loterij met door Inkbird beschikbaar gestelde prijzen.

Ditmaal gaat het om

1 * Inkbird ITC-310T-B Programmable Temperature Controller
1 * Inkbird ITC-308 Digital Temperature Controller with Sensor
1 * Inkbird IBT-4XS BBQ RechargeableThermometer with Magnet


De verloting vindt plaats onder alle leden van dit forum die een bericht in dit topic plaatsen (met foto, zie hierna!) dat ze graag de Inkbird's willen uitproberen.


Alle andere leden kunnen de volgende modellen Inkbird bestellen tegen een korting van 15% via een kortingscode die Marina na het weekend in dit topic zal plaatsen.

Het gaat om de modellen
ITC-310T-B


ITC-308


IBT-4XS


...

Als je zeker wilt zijn dat je voordelig in het bezit komt van een Inkbird kun je in de periode van deze loterij loopt (van 8 tot 14 december dus) er eentje kopen via de bovenstaande links. Door de kortingscode Inkbird9 te gebruiken krijg je 15% korting. De kerstman kan dus voordelig inkopen doen.

Namens Marina fijne kerstdagen toegewenst.
...


Ik weet dat ik hier nieuw ben en misschien mag ik daarom niet gelijk de knuppel in het hoenderhok gooien, maar in elk geval de ITC-310T-B is via Ebay goedkoper te bestellen dan via de amazon link hierboven. Zelfs met de kortingscode:

https://www.ebay.nl/itm/ITC-310T-B-Digital-Termometro-Inkbird-Temperature-Timer-Controller-Cooler-Heat/222863290136?hash=item33e3afef18:g:i88AAOSwVkNamQm7:rk:1:pf:0

Davester

Met 15 % zit je toch op 40 eu. De ebay 40 usd. Dat maakt toch niet heel veel verschil of reken ik verkeerd?

Dan koop ik liever bij een sponsor van het forum/de loterij.
Die maken het wel zo leuk voor ons allen hier.👍

ray81

Ebay: US $40,49 is ongeveer € 35,84 (volgens Ebay).
Amazon: €47,99 -15% (47,99*0,85) = €40,79.
Lijkt dus een euro of 5 te schelen.

Maar degene van Ebay wordt verzonden uit China. Er is dan een kans dat je er btw over moet betalen, omdat het bedrag hoger is dan 22 euro. Als dat het geval is, betaal je aanzienlijk meer, namelijk 35,84 + 21% (*1,21) = 47,00. Dat is dan ruim 6 euro duurder.

Qua levering:
Ebay: Geschatte levertijd binnen 12 tot 39 werkdagen
Amazon: 4 dagen (vandaag besteld, 19-12 binnen).

Amazon is dus ook aanzienlijk sneller.

Heisenberg

Het zal Inkbird niets uitmaken waar hun product besteld wordt. Ik heb er verschillende en op verschillende plaatsen gekocht. De 15 % korting is voorbij. Jammer dus.

Brouwerij De Stichting

Citaat van: ray81 op 15-12-2018  15:37 uMaar degene van Ebay wordt verzonden uit China. Er is dan een kans dat je er btw over moet betalen, omdat het bedrag hoger is dan 22 euro. Als dat het geval is, betaal je aanzienlijk meer, namelijk 35,84 + 21% (*1,21) = 47,00. Dat is dan ruim 6 euro duurder.

Qua levering:
Ebay: Geschatte levertijd binnen 12 tot 39 werkdagen
Amazon: 4 dagen (vandaag besteld, 19-12 binnen).

Amazon is dus ook aanzienlijk sneller.

Ik geef toe dat ik niet aan die 22 euro grens heb gedacht. Het was nogal even geleden dat ik iets op Ebay heb gekocht. Ik heb hem (of haar) nu gevraagd om het als gift te verzenden.

Langere levertijd maakt me niets uit.

Brouwerij De Stichting

Inmiddels is mijn Inkbird ITC-310T-B binnen gekomen. Keurig verpakt, zonder risico op btw heffing (denk ik) omdat hij vanuit China via Duitsland is verzonden. Totale kosten inclusief verzenden 37,24 euro. Dat laatste door de ongunstige wisselkoers die PayPal berekende. Zelfs met een bijgevoegd 'visitekaartje' voor eventuele garantieclaims. Ik vind het netjes.

Heuvinger brouwerij

Ik had ook wel zin in zo'n Inkbird ITC-310T-B.
Echter tot dat ik de specs las!
Belastbaar tot 2200 W en mijn maischketel trekt 2500 Watt.
Helaas pindakaas!

Brouwerij De Stichting

Eventueel kan je met de Inkbird een zwaarder relais aansturen.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.