Hobbybrouwen > Prikbord

Vijf kilo zak Weyermann CaraMunich type II 120 EBC

(1/2) > >>

BrouwMark:
THT 9 sept 2019.

De zak heb ik een maand geleden verkeerd uit het schap gegrist bij Brouwland (B) (toevallig moest ik daar in de buurt zijn, dan toch de winkel eens bekijken dan hè?), ik moest eigenlijk Munich type II hebben.

Prijs bij Brouwland € 13,45 - doe een leuk bod. Ophalen in Delft.

beermenke:

--- Citaat van: BrouwMark op 23-12-2018  23:48 u ---THT 9 sept 2019.

De zak heb ik een maand geleden verkeerd uit het schap gegrist bij Brouwland (B) (toevallig moest ik daar in de buurt zijn, dan toch de winkel eens bekijken dan hè?), ik moest eigenlijk Munich type II hebben.

Prijs bij Brouwland € 13,45 - doe een leuk bod. Ophalen in Delft.

--- Einde van citaat ---
Waarom brouw je zelf er niets mee?

BrouwMark:
Is een mout die ik niet veel gebruik, en ik had nog / al twee kilo cara 120 liggen (is hetzelfde).

Etn82:

--- Citaat van: BrouwMark op 24-12-2018  14:53 u ---Is een mout die ik niet veel gebruik, en ik had nog / al twee kilo cara 120 liggen (is hetzelfde).

--- Einde van citaat ---

Caramunich 120 is volgens mij iets anders dan cara 120.

haicoterbeek:
Weyermann zegt er dit over:

Caramunich® is a trademark of Weyermann® Specialty Malting Company. Please do not forget using the ® for Registered trademark whenever using the name Caramunich®. The prefix “CARA” represents “Caramelized” and makes clear that all Weyermann® karamel Malts are produced in the Weyermann® Roasting- and Caramelization Drums. By using this unique and patented technology Weyermann® karamel Malts show a perfect caramelisation and fine karamel flavour and aroma. “munich” represents dark malts (Munich Beer type). Please have a look at the product specification and production description of the Weyermann® karamel malt production at our website

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie