Even voorstellen: Jerre

Gestart door deBie, 23-12-2018 19:40 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

deBie

Hallo iedereen,

Mijn naam is Jerre, ik ben 19 jaar en heb een grote liefde voor bier. En dan niet alleen van het drinken/proeven ervan, maar ook van de geschiedenis en de ontdekkingsreis die je hierbij kan maken. Daarnaast ben ik nu bezig met mijn eigen brouwerskit samen te stellen en recepten te schrijven. Ik hoop veel van jullie te kunnen leren en mijn liefde te kunnen delen (voor bier bedoel ik dan ;) ). Mijn vrienden verklaren me voor gek maar ik hoop dat jullie me wel serieus willen nemen.

Met vriendelijke groet,
Jerre

wiliam

Welkom Jerre, gek zijn ze hier allemaal, dus dat is geen probleem. :) . Hopelijk leer je hier veel, en kunnen we van jou binnenkort ook weer leren. Door doen krijgt men ervaring, en kennis, dus het kan zijn , dat je al snel ook jou ervaring hier kunt delen.
Groeten Wiliam.

Adbrouwt

Welkom Jerre.
In welke gemeente brouw je. Veel plezier met je hobby

deBie

Citaat van: wiliam op 23-12-2018  20:27 uWelkom Jerre, gek zijn ze hier allemaal, dus dat is geen probleem. :) . Hopelijk leer je hier veel, en kunnen we van jou binnenkort ook weer leren. Door doen krijgt men ervaring, en kennis, dus het kan zijn , dat je al snel ook jou ervaring hier kunt delen.
Groeten Wiliam.

Dag Wiliam,

Die ervaring gaat zeker komen en ik kan niet wachten tot ik het met je kan delen!
Dankjewel voor je reactie!

Groetjes Jerre,

deBie

Citaat van: Adbrouwt op 23-12-2018  22:21 uWelkom Jette.
In welke gemeente brouw je. Veel plezier met je hobby

Hey Ad,
Dankjewel! Ik ga brouwen in de kleine gemeente Neder-Betuwe.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.