06-07-2019 ONK 2019 (!)

Gestart door Hank, 23-12-2018 14:01 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hank

Citaat van: Orangeloo op 07-07-2019  20:55 uAlle winnaars NEN DIKKE PROFICIAT.

Zoals Jacques al zegt: Het moet gek gaan als ik er volgend jaar niet bij ben. Het ONK is de ontmoetingsplek voor alle hobbybrouwers in Nederland.

Ook dit jaar was weer een gezellige dag. Het kost wat moeite maar dan heb je ook wat.
Top! Tot volgend jaar...

Als je suggesties hebt om vaker iets te organiseren: graag!

tdp

Ook ik vond het een gezellige dag, veel bekenden gesproken, altijd leuk! Vond het goed georganiseerd, liep lekker vlot door met de prijsuitreiking! Was zeker de moeite waard om meer dan 2u enkele reis met de auto! Iedereen gefeliciteerd, en op naar volgend jaar!

Hank

Citaat van: tdp op 07-07-2019  22:41 uOok ik vond het een gezellige dag, veel bekenden gesproken, altijd leuk! Vond het goed georganiseerd, liep lekker vlot door met de prijsuitreiking! Was zeker de moeite waard om meer dan 2u enkele reis met de auto! Iedereen gefeliciteerd, en op naar volgend jaar!
Super! Tot volgend jaar! (Denk weer 2 uur, want Amsterdam)

tdp

Citaat van: Hank op 07-07-2019  22:53 uSuper! Tot volgend jaar! (Denk weer 2 uur, want Amsterdam)

Haha, heb het er graag voor over!

CommissarBas

Potverdorie. Helemaal over het hoofd gezien! Ik woon in Leiden dus dit is voor mij om de hoek.

Volgend jaar ga ik proberen om er ook bij te zijn. Misschien weet ik dan zelfs al een beetje waar ik over praat. ;-)

Martijn0172

Citaat van: Hank op 07-07-2019  22:30 uEn voor volgend jaar weet je 'beter'... allemaal naar de prijsuitreiking!! ;)

Dat laat ik vanaf nu niet meer aan mij voor bij gaan  ;)

snowmansion

Vraagje, als er meerdere mensen een gelijk aantal punten heeft wordt er dan een willekeurige positie toegekend (hoe hoog je op de uitslagenlijst komt te staan)?
Of wordt er een andere criterium gehanteerd?


Jacques

Citaat van: snowmansion op 08-07-2019  14:47 uVraagje, als er meerdere mensen een gelijk aantal punten heeft wordt er dan een willekeurige positie toegekend (hoe hoog je op de uitslagenlijst komt te staan)?
Of wordt er een andere criterium gehanteerd?

De bieren van de prijswinnaars worden onderling vergeleken.

Bij lagere rangschikking maakt het niet zo veel uit of je bijvoorbeeld 15e of 16e bent geworden.

snowmansion

Citaat van: Jacques op 08-07-2019  21:41 uDe bieren van de prijswinnaars worden onderling vergeleken.

Bij lagere rangschikking maakt het niet zo veel uit of je bijvoorbeeld 15e of 16e bent geworden.

Ah ok. Soms zie je bv 5 of meer mensen die allemaal nummer 5 of 8 of zo zijn geworden omdat ze allemaal hetzelfde punten aantal hebben. Dat de 1 dan eerder in de uitslagenlijst staat dan de ander heeft dus geen verdere betekenis vlg jou als ik je goed begrijp. Ik heb het dan niet over de prijswinmaars maar daar onder dus.

Jacques

Citaat van: snowmansion op 08-07-2019  22:39 uAh ok. Soms zie je bv 5 of meer mensen die allemaal nummer 5 of 8 of zo zijn geworden omdat ze allemaal hetzelfde punten aantal hebben. Dat de 1 dan eerder in de uitslagenlijst staat dan de ander heeft dus geen verdere betekenis vlg jou als ik je goed begrijp. Ik heb het dan niet over de prijswinnaars maar daar onder dus.

Het gaat dan om een gedeelde 5e plaats. En dat is een mooie prestatie voor zowel de 5e als 8e op de uitslagenlijst.

ramon86

Enorm gaaf en onverwacht om te winnen in de vrije klasse, tof om mee te maken. Het recept zal ik hier zeker delen, wordt vermoedelijk wel pas over twee weken.

Jaap W

Mooi evenement. Goed geregeld alles.  :groots:
Volgend jaar zeker weer een poging ondernemen om bij de eerste 3 te komen. Dit jaar 9e met 81 punten en 10e met 80 punten en 30e met 60 punten in de D klasse.  :biersmile: :proost:

Herman

Alle winnaars gefeliciteerd! Dit jaar is het me niet gelukt te keuren of deel te nemen, volgend jaar probeer ik weer van de partij te zijn in welke vorm dan ook (en dan bedoel ik niet vloeibaar :) )

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.