06-07-2019 ONK 2019 (!)

Gestart door Hank, 23-12-2018 14:01 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

orangeloo

Ik kom ook met de auto.... met welke weet ik nog niet  :D
Maar zit in een hotel op 1,5 km loopafstand.
Moet net lukken, mocht ik de brouwketel dit jaar weer winnen  ^-^

Hank

Citaat van: Orangeloo op 03-07-2019  18:21 uIk kom ook met de auto.... met welke weet ik nog niet  :D
Maar zit in een hotel op 1,5 km loopafstand.
Moet net lukken, mocht ik de brouwketel dit jaar weer winnen  ^-^
Top. Weer?

Hank

Citaat van: Jaap W op 03-07-2019  16:17 uMet de auto is voor mij ook een stuk praktischer. Ik hoop dat je een beetje in de buurt daar kunt parkeren.  :weetniet: :nut: :proost: We gaan het meemaken.
Hey festival heeft parkeerplaatsen geregeld. Met verkeersregelaars en al. Wat later op de dag moet je verder weg parkeren en hebben ze een pendelbus uit mijn hoofd...

Jacques

Citaat van: Hank op 03-07-2019  21:19 uHey festival heeft parkeerplaatsen geregeld. Met verkeersregelaars en al. Wat later op de dag moet je verder weg parkeren en hebben ze een pendelbus uit mijn hoofd...

Is een pendelbus vanuit NS station Nieuw Vennep of Hoofddorp een optie?

Hank

Citaat van: Jacques op 03-07-2019  21:23 uIs een pendelbus vanuit NS station Nieuw Vennep of Hoofddorp een optie?
Even googelen. Of ov92. Is voor iedereen anders. Hoofddorp en bus. Nieuw vennep en lopen of bus... beter om professionele informatie op het interwebs te raadplegen...

Hank

Citaat van: Jacques op 03-07-2019  21:23 uIs een pendelbus vanuit NS station Nieuw Vennep of Hoofddorp een optie?
Wij hebben geen pendelbus... als je dat bedoeld . Er zijn best wat ov mogelijkheden.

Jacques

Citaat van: Hank op 03-07-2019  21:28 uWij hebben geen pendelbus... als je dat bedoeld . Er zijn best wat ov mogelijkheden.

De busmogelijkheid zag ik niet bij gebruik van Google maps...

orangeloo

Citaat van: Hank op 03-07-2019  21:18 uTop. Weer?

Ja ja... lootje nummer 43 was vorig jaar het winnende lootje. En die had ik  :dansen: :elifant: :hoera:

Hank

Citaat van: Jacques op 03-07-2019  21:36 uDe busmogelijkheid zag ik niet bij gebruik van Google maps...
Staat allemaal netjes op 9292.nl ?
Als service heb ik even gekeken voor je.


Jacques

Citaat van: Jacques op 03-07-2019  21:36 uDe busmogelijkheid zag ik niet bij gebruik van Google maps...

Ik was je net voor. Even gekeken met 9292.
Een enkele reis gaat mij in totaal meer dan 3 uur duren. Dat wordt dus toch zelf rijden. Er is plek voor meerijders...

Hank

Citaat van: Hank op 03-07-2019  22:10 uStaat allemaal netjes op 9292.nl ?
Als service heb ik even gekeken voor je.


16 minuten lopen lijkt me te doen ook?

Jacques

Citaat van: Hank op 03-07-2019  22:10 u16 minuten lopen lijkt me te doen ook?

Dan moet je hard lopen. Via Google Maps heb ik gezien dat het 2,5 km is...
Daar zou je volgens Google 31 minuten over doen.

Hank

Citaat van: Jacques op 03-07-2019  22:13 uDan moet je hard lopen. Via Google Maps heb ik gezien dat het 2,5 km is...
Daar zou je volgens Google 31 minuten over doen.
Jacques: Google Maps is niet het antwoord op alles. Dat is 42.

Jacques

Citaat van: Hank op 03-07-2019  23:07 uJacques: Google Maps is niet het antwoord op alles. Dat is 42.

Ik denk dat je 92(92) bedoelt.

Eerlijk gezegd heb ik ervaren dat Google Maps als het aankomt op wandeltijden veel betrouwbaarder is dan 9292. Een afstand van 2.5 km leg je niet in 16 minuten af of je moet rennen. Met een beladen rugzak gaat dat hem niet worden...

Het maakt voor mij niet zo veel meer uit. Omdat ik met het openbaar vervoer enkele reis meer dan 100 minuten langer onderweg ben ga ik met de auto. Het is alleen jammer dat ik weinig bier kan drinken.

emiel1

Citaat van: Jacques op 04-07-2019  16:06 uIk denk dat je 92(92) bedoelt.

Eerlijk gezegd heb ik ervaren dat Google Maps als het aankomt op wandeltijden veel betrouwbaarder is dan 9292. Een afstand van 2.5 km leg je niet in 16 minuten af of je moet rennen. Met een beladen rugzak gaat dat hem niet worden...

Het maakt voor mij niet zo veel meer uit. Omdat ik met het openbaar vervoer enkele reis meer dan 100 minuten langer onderweg ben ga ik met de auto. Het is alleen jammer dat ik weinig bier kan drinken.

Ik denk wel dat ie 42 bedoelt ;)

En de reden dat 9292 16 minuten aangeeft is omdat Hank als adres alleen Hoofdweg heeft ingevoerd en niet Hoofdweg 1041. De hoofdweg is heel erg lang (zo'n 20 kilometer) en er is ook een stuk (rond nummer 1320) wat maar 1 km van het station af ligt. Dat heeft 9292 dus genomen en dat red je wel in een kwartier.

Jacques

Citaat van: emiel1 op 04-07-2019  16:39 uIk denk wel dat ie 42 bedoelt ;)

En de reden dat 9292 16 minuten aangeeft is omdat Hank als adres alleen Hoofdweg heeft ingevoerd en niet Hoofdweg 1041. De hoofdweg is heel erg lang (zo'n 20 kilometer) en er is ook een stuk (rond nummer 1320) wat maar 1 km van het station af ligt. Dat heeft 9292 dus genomen en dat red je wel in een kwartier.

Waarmee deze vraag is beantwoord...  :)

Jacques

Voor de 34e keer was ik bij het ONK. Bij alle ONK's voor hobbybrouwers ben ik namelijk aanwezig geweest met uitzondering van vorig jaar. Dat was natuurlijk een uitzondering vandaar dat ik gisteren er weer bij was.

't Wort Wat had alles tiptop geregeld. Er was sfeervolle levende muziek, meer dan genoeg bier om te proeven, leuke lezingen en stands. En heeel veel bekende gezichten. Het was leuk en ik heb genoten van de dag.
Jammer dat het wat minder mooi weer was, dat heb je als organisatie nooit in de hand. Maar ook hierin was voorzien in een groot overdekt terras. De capaciteit van de food trucks was aan de krappe kant. Het duurde even voordat je na de prijsuitreiking een hapje kon scoren. Dat lukte uiteindelijk wel. Er zijn ook ONK's geweest waarbij om 16:00 uur het eten al helemaal op was. Wat dat betreft was er niets te klagen.

Bedankt organisatie. Goed gedaan!


Alle winnaars van harte gefeliciteerd. Het delen van een prijswinnend recept wordt zeer op prijs gesteld. Je doet daar alle hobbybrouwers een groot plezier mee.




























Martijn0172

Ik heb het ONK gewonnen met mijn IPA.  Het was de eerste echte wedstrijd waar ik aan mee deed en mijn doel was vooral het verkrijgen van een keuringsformulier en aan de slag te gaan met de feedback. Deze uitslag had ik totaal niet verwacht, vooral omdat ik de tapversie beduidend beter vond dan de ingestuurde gebottelde versie  :biersmile:

Ik zal vanavond of morgen het recept posten

Jacques

Citaat van: Martijn0172 op 07-07-2019  15:30 uIk heb het ONK gewonnen met mijn IPA.  Het was de eerste echte wedstrijd waar ik aan mee deed en mijn doel was vooral het verkrijgen van een keuringsformulier en aan de slag te gaan met de feedback. Deze uitslag had ik totaal niet verwacht, vooral omdat ik de tapversie beduidend beter vond dan de ingestuurde gebottelde versie  :biersmile:

Ik zal vanavond of morgen het recept posten

Gefeliciteerd met het behalen van deze grote prijs.

Jammer dat je er niet was. Maar een vriend van jou heeft de honneurs waargenomen.
Dat deed hij goed, zo goed dat de voorzitter van 't Wort Wat een paar keer daar op wees...  :)


En fijn dat je het winnend recept gaat plaatsen op het forum. Dat wordt heel erg gewaardeerd,

Hank

Citaat van: Jacques op 07-07-2019  12:14 uVoor de 34e keer was ik bij het ONK. Bij alle ONK's voor hobbybrouwers ben ik namelijk aanwezig geweest met uitzondering van vorig jaar. Dat was natuurlijk een uitzondering vandaar dat ik gisteren er weer bij was.

't Wort Wat had alles tiptop geregeld. Er was sfeervolle levende muziek, meer dan genoeg bier om te proeven, leuke lezingen en stands. En heeel veel bekende gezichten. Het was leuk en ik heb genoten van de dag.
Jammer dat het wat minder mooi weer was, dat heb je als organisatie nooit in de hand. Maar ook hierin was voorzien in een groot overdekt terras. De capaciteit van de food trucks was aan de krappe kant. Het duurde even voordat je na de prijsuitreiking een hapje kon scoren. Dat lukte uiteindelijk wel. Er zijn ook ONK's geweest waarbij om 16:00 uur het eten al helemaal op was. Wat dat betreft was er niets te klagen.

Bedankt organisatie. Goed gedaan!


Alle winnaars van harte gefeliciteerd. Het delen van een prijswinnend recept wordt zeer op prijs gesteld. Je doet daar alle hobbybrouwers een groot plezier mee.




























Dank allen voor het bezoeken van het ONK. We hebben als team er zoveel mogrl8kk een mooi ONK en event van proberen te maken. We hopen, namens het ONK2019 team, dat dit gelukt is voor iedereen.

Wij vonden het super dat zoveel deelnemers aanwezig waren. We hebben voor zeker de helft bijgedragen aan de bezoekers aantallen gistermiddag. Wij hebben genoten. Hoop iedereen die er was ook. Tot volgend jaar in Amsterdam?

Tips en tricks,  suggesties welkom!

Jacques

Citaat van: Hank op 07-07-2019  19:32 uTot volgend jaar in Amsterdam?

Het moet gek gaan als ik er volgend jaar niet bij ben. Het ONK is de ontmoetingsplek voor alle hobbybrouwers in Nederland.

orangeloo

Alle winnaars NEN DIKKE PROFICIAT.

Zoals Jacques al zegt: Het moet gek gaan als ik er volgend jaar niet bij ben. Het ONK is de ontmoetingsplek voor alle hobbybrouwers in Nederland.

Ook dit jaar was weer een gezellige dag. Het kost wat moeite maar dan heb je ook wat.

Martijn0172

Dank allemaal!. Ik was inderdaad niet aanwezig, als ik maar ook ergens een klein vermoeden zou hebben dat ik tot de kanshebbers zou behoren was ik aanwezig, nu was ik met mijn vrouw en kinderen in de Efteling.

Vandaag toch nog even naar Nieuw Vennep gegaan waar ik met mijn "understudy" af had gesproken en alles overhandigd kreeg.  Ik ben echt heel erg blij en vereerd met deze prijs!


Hank

Citaat van: Martijn0172 op 07-07-2019  22:14 uDank allemaal!. Ik was inderdaad niet aanwezig, als ik maar ook ergens een klein vermoeden zou hebben dat ik tot de kanshebbers zou behoren was ik aanwezig, nu was ik met mijn vrouw en kinderen in de Efteling.

Vandaag toch nog even naar Nieuw Vennep gegaan waar ik mijn "understudy" af had gesproken en alles overhandigd kreeg.  Ik ben echt heel erg blij en vereerd met deze prijs!


Top! We hebben elkaar gemist vandaag, maar top dat je Tom nog even hebt opgezocht op het event....

Gefeliciteerd nogmaals namens ONK2019..

En voor volgend jaar weet je 'beter'... allemaal naar de prijsuitreiking!! ;)

Hank

Citaat van: Jacques op 07-07-2019  20:29 uHet moet gek gaan als ik er volgend jaar niet bij ben. Het ONK is de ontmoetingsplek voor alle hobbybrouwers in Nederland.
[emoji106] top!

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.