Algemeen > Algemeen

06-07-2019 ONK 2019 (!)

<< < (22/23) > >>

Martijn0172:

--- Citaat van: Hank op 07-07-2019  22:30 u ---En voor volgend jaar weet je 'beter'... allemaal naar de prijsuitreiking!! ;)

--- Einde van citaat ---

Dat laat ik vanaf nu niet meer aan mij voor bij gaan  ;)

snowmansion:
Vraagje, als er meerdere mensen een gelijk aantal punten heeft wordt er dan een willekeurige positie toegekend (hoe hoog je op de uitslagenlijst komt te staan)?
Of wordt er een andere criterium gehanteerd?

Jacques:

--- Citaat van: snowmansion op 08-07-2019  14:47 u ---Vraagje, als er meerdere mensen een gelijk aantal punten heeft wordt er dan een willekeurige positie toegekend (hoe hoog je op de uitslagenlijst komt te staan)?
Of wordt er een andere criterium gehanteerd?

--- Einde van citaat ---

De bieren van de prijswinnaars worden onderling vergeleken.

Bij lagere rangschikking maakt het niet zo veel uit of je bijvoorbeeld 15e of 16e bent geworden.

snowmansion:

--- Citaat van: Jacques op 08-07-2019  21:41 u ---De bieren van de prijswinnaars worden onderling vergeleken.

Bij lagere rangschikking maakt het niet zo veel uit of je bijvoorbeeld 15e of 16e bent geworden.

--- Einde van citaat ---

Ah ok. Soms zie je bv 5 of meer mensen die allemaal nummer 5 of 8 of zo zijn geworden omdat ze allemaal hetzelfde punten aantal hebben. Dat de 1 dan eerder in de uitslagenlijst staat dan de ander heeft dus geen verdere betekenis vlg jou als ik je goed begrijp. Ik heb het dan niet over de prijswinmaars maar daar onder dus.

Jacques:

--- Citaat van: snowmansion op 08-07-2019  22:39 u ---Ah ok. Soms zie je bv 5 of meer mensen die allemaal nummer 5 of 8 of zo zijn geworden omdat ze allemaal hetzelfde punten aantal hebben. Dat de 1 dan eerder in de uitslagenlijst staat dan de ander heeft dus geen verdere betekenis vlg jou als ik je goed begrijp. Ik heb het dan niet over de prijswinnaars maar daar onder dus.

--- Einde van citaat ---

Het gaat dan om een gedeelde 5e plaats. En dat is een mooie prestatie voor zowel de 5e als 8e op de uitslagenlijst.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie