Even voorstellen: Naor

Gestart door Naor, 20-12-2018 14:47 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Naor

Hoi allen,
Ik lees al een tijdje mee, maar had me nog nooit aangemeld.

ik zal me dus ook even voorstellen, ik ben Roan (aka Naor), 33 jaar oud en woonachtig met mijn vrouw in het mooie Groningen. Ik ben trotse papa van 2 zoontjes (van 3 en 1.5).
Brouwen doe ik nog maar net (heb wel afgelopen jaar een aantal medes gemaakt, maar ja dat is geen brouwen), maar ben wel een ontzettend kritische bierdrinker (beersnob).

Ik heb mezelf gelijk maar getrakteerd op een Easybrew30 op mijn verjaardag.
De eerste brouw was (uiteraard) compleet mislukt, veel te weinig maischwater, veel te dik beslag, overstromingen, roeren, mout door de overlooppijp, oxidatie.. Al met al zag mijn IPA er uit als koffie met veel koffiemelk (zie onderstaande foto) :/

Afgelopen week een 2e poging gedaan om een IPA te maken, dit ging al een stuk soepeler en het ziet er ook een stuk beter uit. Net voor het eind van het jaar staat er een dikke stout op de planning.

Ik hoop hier de komende tijd nog veel te kunnen leren.

Proost!


j.heesters3

Welkom hier.

Ga eens kijken bjj een brouwer in de buurt. Daar leer je veel van. Nuttige tips en zo. Ik hoop voor je dat je komende brouwsels lekker zullen zijn. Zal wel goed komen. In ieder geval  prettige feestdagen en een voorspoedig engezond 2019 gewenst met veel brouwplezier.

Broudoe

Jos

Heuvinger brouwerij

Citaat van: j.heesters3 op 20-12-2018  15:26 uGa eens kijken bjj een brouwer in de buurt. Daar leer je veel van.
Of word lid van bierbrouwvereniging bij je in de buurt http://biergildegroningen.nl/.

wiliam

Welkom Roan (NOAR),
Met vallen en opstaan, ga je binnen afzienbare tijd een heerlijk bier brouwen,
en vanaf dan wordt het alleen maar beter.

joenedu

Groningen, dichtbij! Veel brouwplezier!

Adbrouwt

Welkom Noar.

Smaak en uiterlijk hoeft niet altijd overeen te komen. Soms smaakt een niet smakelijk uitziend heerlijk. Maar gewoon doorgaan en dan komen de smakelijke bieren vanzelf uit je vaatje.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.