Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Persoonlijk bericht gestuurd maar kan het niet terugvinden  (gelezen 336 keer)

Offline Zambezi Special

• Boven 10 berichten
  • *
  • Land: zm
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Ik heb een pm ontvangen en pm  teruggestuurd (denk of hoop ik), maar ik kan het nergens terugvinden.
Heb volgens mij overal gezocht en optie "bericht bewaren" stond aan.
Waar kan ik checken, of kan een van de beheerders checken of het antwoord verstuurd is?
Heb dit 2x gedaan en wil de ontvanger niet gek maken met tig berichten als het wel doorkomt

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline PieterStorm

• Boven 10 berichten
  • *
  • Land: de
  • Beginnende brouwer.
Re: Persoonlijk bericht gestuurd maar kan het niet terugvinden
« Reactie #1 Gepost op: 21-01-2019 17:47 u »
Ik heb een pm ontvangen en pm  teruggestuurd (denk of hoop ik), maar ik kan het nergens terugvinden.
Heb volgens mij overal gezocht en optie "bericht bewaren" stond aan.
Waar kan ik checken, of kan een van de beheerders checken of het antwoord verstuurd is?
Heb dit 2x gedaan en wil de ontvanger niet gek maken met tig berichten als het wel doorkomt

Klik op ¨Mijn berichten¨, dan een stukje daaronder op ¨Berichten¨, dan op ¨Verzonden items¨.

Offline Zambezi Special

• Boven 10 berichten
  • *
  • Land: zm
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Re: Persoonlijk bericht gestuurd maar kan het niet terugvinden
« Reactie #2 Gepost op: 21-01-2019 18:25 u »
Merci, gevonden
Was even zoeken...
Ben niet zo handig met mobiele telefoon.
Berichtjes zijn verstuurd (inderdaad 2x)
Dank voor de hulp!

Tags: