Even voorstellen: Michiel

Gestart door Michiel8012, 18-12-2018 15:15 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Michiel8012

Goedemiddag allemaal,

Na enkele maanden meegelezen en zelf geƫxperimenteerd te hebben met het brouwen van bier toch maar eens een account aangemaakt. Mijn naam is Michiel, 26 jaar jong en woon in het mooie Zwolle. Ik brouw inmiddels al iets meer dan een jaar en heb enkele goede en wat minder goede bieren gebrouwen.

Ik wil iedereen bedanken voor de informatie die zij mij tot op heden al hebben verschaft en hoop dat ik in de toekomst een beroep op jullie kan doen. Als er iemand uit de omgeving Zwolle eens een biertje wil ruilen of drinken, stuur me gerust een mailtje.

Groet Michiel

remolen

Welkom Michiel uit Zwolle, en veel brouwplezier.
En leesplezier op dit forum


wiliam

Welkom Michiel.
Stel je vraag en je zult vast een antwoord krijgen, maar we zullen al snel ook op jou beroep kunnen doen.
Iedereen heeft zijn eigen kennis, grote en kleine ervaringen, die voor andere grootse oplossingen leveren.

PrinsHeerlijk

Welkom! Ik woon zelf bij je in de buurt (Kampen), ben 21 en brouw een aantal jaartjes.  :biersmile:  Misschien komen we elkaar eens tegen.  :degroeten:

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.