Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Etiketten Cariljon Ale  (gelezen 1587 keer)

Offline Leon058

• Boven 10 berichten
  • *
  • Land: nl
Etiketten Cariljon Ale
« Gepost op: 13-12-2018 16:32 u »
Hallo iedereen,

Heb ook maar eens etiketten gemaakt, daar was ik misschien wel langer mee bezig dan met het brouwen zelf.
Toch een acceptabel resultaat geboekt, al zeg ik het zelf! In de haast wel het alcoholpercentage vergeten (7,1% vol). Leermomentje...

Leon

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline joenedu

• Senior lid
  • In hops we trust
Re: Etiketten Cariljon Ale
« Reactie #1 Gepost op: 13-12-2018 16:37 u »
Strak!
Jammer inderdaad van het alcoholpercentage. Ik vind het voor mezelf ook altijd wel leuk om de ingrediŽnten erop te zetten (uitgebreid), maar dat is persoonlijk. En de stijl bier (dit is een ale?).
Verder erg gaaf.

Offline Leon058

• Boven 10 berichten
  • *
« Reactie #2 Gepost op: 13-12-2018 16:51 u »
Strak!
Jammer inderdaad van het alcoholpercentage. Ik vind het voor mezelf ook altijd wel leuk om de ingrediŽnten erop te zetten (uitgebreid), maar dat is persoonlijk. En de stijl bier (dit is een ale?).
Verder erg gaaf.

Dankjewel! Ja bizar dat ik dat gewoon vergeten ben. Is toch een van de eerste zaken waar je naar kijkt. Ach ja...

Offline emiel1

• Beheerder
  • Super lid
    • North Brews' facebookpagina
« Reactie #3 Gepost op: 13-12-2018 17:42 u »
Zal een droog biertje zijn, zo zonder water  :P

Verder leuk!

Tags: