Bierbrouwmachine van LG

Gestart door Heisenberg, 11-12-2018 21:01 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Heisenberg

Een nieuwe machine van LG.
Lijkt me helemaal niks. Maar er komen wel steeds vaker zulke automaten op de markt. Heeft niet veel met brouwen te maken.

Wallie

Vreselijk, op een knopje drukken. 2 weken wachten en dan "bier" kunnen drinken?

Heisenberg

Op de site staat al dat ze in no time in de kringloopwinkels terecht komen. En God weet wat zo´n ding moet gaan kosten.

ppuk


Haagse Wouter

Bah bah bah.

In de autobrouwapperaten waarbij je wel met alle ruwe grondstoffen werkt en controle hebt over maischschema's en kooktijden zie ik wel heil in. Maar dit? Bah bah bah

Fermentor

Ik vind mijn eigen easybrew30 al een behoorlijk geautomatiseerd proces tov mijn oude setup met oude weck ketel...
Beetje eigen inbreng of eigen recepten niet nodig meer... :weetniet: :nut:

Edit moderatie: Er bestond al een topic over dit onderwerp, ik heb je bericht daarom verplaatst

Kokkebil


bultje76

Yep https://www.hobbybrouwen.nl/forum/index.php?topic=38185.0  ;) ;D

Mij niet gezien zo'n ding, haalt alle lol en creativiteit eruit.

guuz

Kan je beter bier kopen bij de slijter, meer keuze en kunt je het direct drinken  ;)

Erny

Als je het mij zou vragen dan is het een gadget voor niet brouwers die snel in de kelder gaat belanden naast alle andere overbodige keukenapparaten

Kokkebil

Was ook niet van plan het aan te schaffen,
Maar ik kende het niet!

Ze verzinnen wat om geld te verdienen en er zijn altijd wel weer id..ten die erin trappen!

birdieb

Als je het artikel leest krijg je toch echt een beetje het gevoel dat je hem alleen op 1-4-2019 kunt bestellen.

Ik hou het maar even bij mijn 33 liter pannen.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.