Inkbird loterij kerst 2018

Gestart door Jacques, 08-12-2018 13:20 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jacques


De trekking is uitgevoerd.


Inkbird ITC-310T-B Programmable Temperature Controller
Gaat naar nr 55
Davester

Inkbird ITC-308 Digital Temperature Controller with Sensor
Gaat naar nr 46
MikeG

Inkbird IBT-4XS BBQ RechargeableThermometer with Magnet
Gaat naar nr 25
Dirtbag





Wederom een loterij met door Inkbird beschikbaar gestelde prijzen.

Ditmaal gaat het om

1 * Inkbird ITC-310T-B Programmable Temperature Controller
1 * Inkbird ITC-308 Digital Temperature Controller with Sensor
1 * Inkbird IBT-4XS BBQ RechargeableThermometer with Magnet


De verloting vindt plaats onder alle leden van dit forum die een bericht in dit topic plaatsen (met foto, zie hierna!) dat ze graag de Inkbird's willen uitproberen.


Alle andere leden kunnen de volgende modellen Inkbird bestellen tegen een korting van 15% via een kortingscode die Marina na het weekend in dit topic zal plaatsen.

Het gaat om de modellen
ITC-310T-B


ITC-308


IBT-4XS


Deelname aan de loterij is mogelijk tot en met 14 december 2018. Alle leden van het forum kunnen deelnemen. Voorwaarde is wel dat je in dit topic een foto plaatst van ingeschonken glas met zelfgebrouwen bier met een kerstdecoratie!!!. Het is immers kersttijd. Dat mag geen foto zijn uit een catalogus of van een website. Het moet een foto zijn die je zelf hebt genomen. Als er andere brouwatributen mee gefotografeerd worden is dat leuk. Duidelijk moet zijn dat de foto in de huiselijke sfeer genomen is. Als je nog geen zelfgebrouwen bier hebt omdat je net begint met de hobby kun je ook een kerstbier inschenken.
 Zonder foto ben je uitgesloten van deelname.

De trekking zal plaatsvinden met behulp van een online dobbelsteen. Het aantal ogen van de dobbelsteen zal ingesteld worden op het aantal deelnemers aan deze verloting.
Je lotnummer is het nummer van de reactie in dit topic (op volgorde van plaatsing - van oud naar nieuw).

Het is niet toegestaan een tweede reactie te plaatsen in dit topic. Indien dit toch het geval is word je uitgesloten van deelname.
Ook is het niet toegestaan te reageren indien je niet de intentie hebt om deel te nemen aan de verloting. In dat geval wordt je reactie verwijderd!
Opmerkingen kunnen wel geplaatst worden in een ander topic.

Over de uitkomst van de trekking is geen discussie mogelijk.


Als je zeker wilt zijn dat je voordelig in het bezit komt van een Inkbird kun je in de periode van deze loterij loopt (van 8 tot 14 december dus) er eentje kopen via de bovenstaande links. Door de kortingscode Inkbird9 te gebruiken krijg je 15% korting. De kerstman kan dus voordelig inkopen doen.

Namens Marina fijne kerstdagen toegewenst.



Tip
De software van dit forum herkent niet dat een foto verticaal genomen is zoals veel andere programma's dat wel doen.
Maak daarom een landschap foto (horizontaal dus). Je kunt ook de foto eerst bewerken met een fotobewerkingsprogramma (een paar keer draaien) en dan opslaan voordat je het upload.



Heisenberg



Met een vierde vergistingskast voor een nieuwe CCT is deze meer dan welkom.

✨[emoji319] Verder wens ik eenieder nu alvast Fijne Feestdagen.[emoji319] ✨

illsn-z

ik zou graag een inkbird willen uitproberen.

CeesM

Ik doe ook maar een gok.

Heh! Ik heb geen Kerstdecoratie in huis. Ik ben nooit thuis met de Kerst. Wel een foto van mijn zelf gebrouwen biertje. ;)

KC



De toegevoegde eiken chips hebben weinig kleur afgegeven :( Maar het is bier voor de kerstsfeer.

j.heesters3




Iedereen nog een fijne en bierige Kerst gewenst.

Broudoe

Jos

Pimmels

Ik doe graag weer mee...
Fijne kerst vast allemaal!

mbroek



Fijne kerst en ik doe graag mee voor een Inkbird.

Thamerdal

Ik ben d'r weer bij  :)
Fijne decembermaand allemaal!


orangeloo

Ik zou de Inkbird heel graag uitproberen... :brouwen:


Ger Debije


Mark GA

Merry Xmas allemaal!
Een Inkbird onder de boom? Graag!

Wallie



Hier een foto van een heerlijke IPA die super gelukt is na de eerste keer geprobeerd te koudhoppen!

RobPh



ik doe ook mee! Op de foto mijn Hoppy Blond!

Wildor

Een Brewferm Tripel, die behoorlijk donker van kleur is. Het is een restant van een blikbrouwsel.. Nooit meer [emoji6]

Hoewel deze uiteindelijk toch goed van smaak is geworden lijkt het in niets op een tripel.

Maar ik loot graag mee voor de Inkbird [emoji319]

Op de achtergrond de bezigheid van mijn vrouw, een kerstdorp.

William

joerivang

Ik doe graag weer mee, fijne kerstdagen aan allen!


birdieb


BrouwMark



Leuk, ik doe weer graag mee!

Mijn tripel hop Citra (vandaar THC op de dop :) ). Links mijn geïsoleerde weckketel, rechts een enorme bak bloempap om morgen te verwerken in een lambiek. Meer kerstversiering heb ik niet in huis  ;D

Moet ik nog aangeven welk product ik graag wil winnen?



Reactie Jacques
Het is een loterij. Dan krijg je wat het lot uitwijst...  :)


Reactie terug: prima  :) leuk!

Sander_G

Citaat van: Inkbird op 10-12-2018  08:33 uCome on, let's join! ;) ;) ;)

Joining!
Proost (met jongbier)

ramon86


joenedu


Leuke actie weer, proost, fijne kerstdagen en alvast een fantastisch brouwjaar!

henkg



Ik doe mee. Kerstmannetje heeft ook een glaasje (stukje Pasteur-pipet) gekregen ...
Edit: Oeps, het moest ook nog eens in een huiselijke omgeving, maar dat lijkt niet goed zichtbaar. Toevallig -blijkt achteraf- is de foto een selfie geworden. Zie de spiegeling middenin de kerstbal. Voor de puzzelaars: zoek de zwarte kat, die staat zelfs 2x op de foto.

bolks



Ik doe graag mee aan de verloting.
Het bier is een oatmeal stout.

Haagse Wouter

Hier een bitter samen met kerstsokken  ;D. Is ook decoratie toch  :brouwen:


BLUB



Heerlijk eigengebrouwen winterbiertje  :proost: Stuur ik maar niet op naar de Brandwedstrijd, is niet zo fijn voor de andere deelnemers  ;)

Prettige dagen allemaal.

 :degroeten:

BLUB

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.