Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.
Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com
Ik heb een Inkbird besteld en ben zoekende naar een geschikte koelkast. Voor zover ik hier op het forum lees is een temperatuur gereguleerde koelkast eigenlijk onontbeerlijk voor een hobbybrouwer.
Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.
...mocht het nu problematisch blijven, alle flessen openen en bottelgist toevoegen?
Het plaatje is voor mij niet te zien. Komt waarschijnlijk omdat ik de rechten niet heb om het te bekijken.
? Ik zie het plaatje wel.
Ziet er goed uit!
Hier worden we toch blij van? (hopelijk zien jullie het plaatje)van het weekend voorzien van een label en gisteren nog maar eens 1 ingeschonken en wat een top schuimkraag!Bedankt voor alle feedback mensen!
Ik ben even op mijn zij gaan liggen maar het biertje ziet er top uit.
Ziet er heel mooi uit mooi schuim. Eerste brouwsel geslaagd.
Oké google photo werkt echt verschrikkelijk.Ik heb via het forum een plaatje geüpload dit werkt beter schat ik.
En er zijn nog meer redenen om dit soort tools te laten voor wat ze zijn:https://nos.nl/artikel/2038549-wat-google-s-nieuwe-fotodienst-betekent-voor-je-privacy.html