Stangetje van een standaard Fastfermenter 53 L

Gestart door meyerhj, 02-12-2018 21:46 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

meyerhj

Wie kan mij vertellen waar ik zo'n los stangetje voor de standaard kan kopen of laten maken voor een Fastfermenter 53 L

Jacques


meyerhj

Ik heb een Fastfermenter gekocht van iemand en deze is opgestuurd naar mij maar er zat een gaatje in de doos dus is er een stangetje van de 4 uit de doos gevallen dus kan ik de standaard voor de tank maar met 3 stangetjes maken en ik denk dat dat te weinig is.

Gr Henk

Staple

Je kan zo'n slang gewoon bij de brouwwinkel kopen. Het gaat er wel om dat je de goede maat kan vinden, welke ik niet in de handleiding terug kan vinden.

meyerhj

Nou ik heb bij Brouwland gebeld maar het is niet los te verkrijgen

beermenke

Als je geen waarde hecht aan schoonheid maar wel functionaliteit dan neem een draadeind van je schroefdikte
Desnoods dunne buis over draadeind
Loop eens bij de doe het zelf winkel binnen
3 stangen zijn echt te weinig

meyerhj

Dat is een goed idee gaat ik morgen eens doen bedankt

Gr Henk

knifeman

Los zal dat niet te krijgen zijn maar inderdaad ofwel een buisje en boutjes in nijpen of vastlassen of een barreke (betonijzer?) En draadje intappen. Moest je wat dichter wonen zou ik het voor u wel willen doen.

Brouwerij De Stichting


knifeman

Citaat van: Brouwerij De Stichting op 03-12-2018  13:51 uTerugsturen? Klagen bij de verzender?
Bwa die kan er 9 op 10 niet aan doen. Zo een stangetje is snel bijgemaakt als je wat handig bent

meyerhj

Bedankt voor alle voorstellen het is opgelost door een draadeind met moeren hij staat als een huis en ga hem gouw proberen.

Bedankt allemaal

Gr Henk Meijer

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.