Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Even voorstellen: Charl van Ree  (gelezen 292 keer)

Offline Charl

• Boven 10 berichten
  • *
  • Land: nl
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Even voorstellen: Charl van Ree
« Gepost op: 01-12-2018 16:57 u »
Hoi, mijn naam is Charl van Ree. 46 jaar, docent Natuur en Scheikunde.
Ik ben een weekje of 5 geleden begonnen met het brouwen van een kleine hoeveelheid IPA. (Ik had een 1 gallon fles gekregen van mijn vrouw) en vind het heel leuk om te doen.
Inmiddels heb ik ook een litertje of 3 donker bier gebrouwen die ik vandaag gebotteld heb.
Ik woon in de buurt van Utrecht, ben dus getrouwd, heb 2 kinderen. (De oudste mag volgens de wet al bijna alcoholische dranken kopen🤪🤪🤪)
Op dit forum zal ik vooral op zoek zijn naar recepten, tips en ervaringen van hobbybrouwers die dit al langer doen.
Ik hoop dat ik jullie genoeg informatie gegeven heb.
Groetjes👍

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline broeder

• Super lid
  • Land: nl
  • Natuurlijk PINT-lid... Jij toch ook?
Re: Even voorstellen: Charl van Ree
« Reactie #1 Gepost op: 01-12-2018 18:32 u »
Welkom Charl,
gaat zeker een mooie hobby voor je worden. Informatie is hier voldoende te vinden, als je iets zoekt kijk dan vooral bij Tags.
Ook bij een club/vereniging kan je veel kennis opdoen. Succes.
groet, broeder Willem

Offline wiliam

• Vol lid
  • Land: be
  • Bio waar mogelijk.
Re: Even voorstellen: Charl van Ree
« Reactie #2 Gepost op: 01-12-2018 19:25 u »
Welkom charl.

Groeten Wiliam

Tags: