Hobbybrouwen > Tips

Isolatiemantel voor de Easybrew 30

(1/8) > >>

JoepH:
Op verzoek hier de link naar het slaapmatje dat ik gebruikt heb als isolatiemantel. XPE-schuim van voldoende dikte. Hitte bestendig en afwasbaar. IDEAAL! Een kofferriem van de Action erom en je bent voor nog geen 10,= klaar.

https://www.lidl-shop.nl/CRIVIT-Thermo-slaapmat/p100238229

dirk:
In plaats van een kofferriem zou je ook drukknopen in kunnen maken, of dat spul daar te dik voor? Een losse kofferriem raak je ook zo makkelijk kwijt.

Puck:
Geweldige tip heb zo'n matje nodig. Knoppen doormiddel van een ponstang/gaatjestang? Gebruikte mijn opa als schoenmaker om in leer gaatjes te maken.

dirk:

--- Citaat van: Puck op 27-11-2018  20:03 u ---Geweldige tip heb zo'n matje nodig. Knoppen doormiddel van een ponstang/gaatjestang? Gebruikte mijn opa als schoenmaker om in leer gaatjes te maken.

--- Einde van citaat ---

Geen idee, maar ik heb dat wel eens zien in de outdoorshop, van die opvouwbare zitmatjes die bij elkaar gehouden worden met drukknoopjes. Moet voor ketelisolatie toch ook kunnen?

JoepH:

--- Citaat van: dirk op 27-11-2018  19:58 u ---In plaats van een kofferriem zou je ook drukknopen in kunnen maken, of dat spul daar te dik voor? Een losse kofferriem raak je ook zo makkelijk kwijt.

--- Einde van citaat ---
Twee trekbandjes kan ook. Dat kwijt raken is zeker een geintje. Je legt hem bij je refractometer. Als je beide kwijt raakt zul je tijdens het brouwen aan de SPA moeten. :nut:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie