Brand Bierbrouw Wedstrijd 2019: Winterbier

Gestart door birdieb, 23-11-2018 23:34 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

snowmansion

Stomme vraag, maar ik heb vanwege het feit dat mijn bier eerder klaar was dan ik het krat binnen had gebotteld in BNR flessen. Hoe plakken jullie die stickers op de hals? Die hals van de BNR is een stuk kleiner dus het etiket kan er alleen rommelig op merk ik zojuist.

Ik denk er over om ze gewoon over het brede gedeelte heen te plakken dus zegmaar een paar cm van de bodem: hetzelfde dus als bij de ONK/OBBK etc.

Of wordt je hierdoor gediskwalificeerd?

Meesterbrouwers.nl

Maakt niet uit...als het etiket er maar opgeplakt zit.

beermenke

Netjes in brandflesjes en etiket er mooi opgeplakt ziet er verzorgd uit doch ik verwacht dat het nummer duidelijk leesbaar moet zijn zodat ze het juist op de formulieren over kunnen nemen en verder kunnen afhandelen. Dus puur administratief en je verder nergens zorgen om maken.
Als je het meest geschikste bier voor Brand gebrouwen hebt ben je de winnaar!
Succes alvast

BrouwMark

Leuk, morgen lekker bier naar de Heinekenfabriek brengen.  >:D

Meesterbrouwers.nl

Volg de bordjes leverancier en vlak voor de slagbomen linksaf (dus niet bij de slagbomen naar binnen rijden)

snowmansion

Citaat van: beermenke op 03-03-2019  22:57 uNetjes in brandflesjes en etiket er mooi opgeplakt ziet er verzorgd uit doch ik verwacht dat het nummer duidelijk leesbaar moet zijn zodat ze het juist op de formulieren over kunnen nemen en verder kunnen afhandelen. Dus puur administratief en je verder nergens zorgen om maken.
Als je het meest geschikste bier voor Brand gebrouwen hebt ben je de winnaar!
Succes alvast

Er stond inderdaad niet expliciet bij dat de stickers op de hals moeten vlg mij.  Ach, ik ga het gewoon proberen en we zien wel. Rondom de hals plakken levert niet mooi aaneengesloten etiketten op.

snowmansion

Citaat van: Jacques op 27-02-2019  21:34 uWat dacht je hiervan?

http://s11.photobucket.com/user/jacbier/slideshow/20180630

Ik bedoel was er niet meer media aandacht voor qua filmpjes? Ik zie bv wel dat er bij deze editie (2017) verslag wordt gedaan:


orangeloo

Bierproeverij: Welke ga ik in sturen voor de Brand bierbrouw wedstrijd. Die ene in ieder geval niet. 4 afvallers... nog 2 te gaan...


Ps ik heb 6 varianten gemaakt.... 30 liter gesplitst in 3 x 10 liter met 3 verschillende gisten. Daarna weer gesplitst in 6 x 5 liter. 3 naturel en 3 met hout gelagerd.

Drents Hopbier

Citaat van: Orangeloo op 07-03-2019  16:27 uBierproeverij: Welke ga ik in sturen voor de Brand bierbrouw wedstrijd. Die ene in ieder geval niet. 4 afvallers... nog 2 te gaan...

Krap dag: De 12 flessen van 30cl met uw Winterbier moeten uiterlijk vrijdag 8 maart 2019 bij een nader te bepalen inleverpunt bij u in de regio ingeleverd zijn.

Hopbier

Fermon

Citaat van: Drents Hopbier op 07-03-2019  17:29 uKrap dag: De 12 flessen van 30cl met uw Winterbier moeten uiterlijk vrijdag 8 maart 2019 bij een nader te bepalen inleverpunt bij u in de regio ingeleverd zijn.

Hopbier

Ja vind ik ook. Ik las het mailtje gisteravond pas.

tdp

Mijn bieren gisteren afgegeven bij mijn inleverpunt, toch een complimentje aan de mensen die zich hiervoor beschikbaar stellen!

orangeloo

Citaat van: Drents Hopbier op 07-03-2019  17:29 uKrap dag: De 12 flessen van 30cl met uw Winterbier moeten uiterlijk vrijdag 8 maart 2019 bij een nader te bepalen inleverpunt bij u in de regio ingeleverd zijn.

Hopbier

Prima op tijd zou ik zeggen, 8 maart is pas morgen  ;D

Jacques

Citaat van: Orangeloo op 07-03-2019  16:27 uBierproeverij: Welke ga ik in sturen voor de Brand bierbrouw wedstrijd. Die ene in ieder geval niet. 4 afvallers... nog 2 te gaan...

Ps ik heb 6 varianten gemaakt.... 30 liter gesplitst in 3 x 10 liter met 3 verschillende gisten. Daarna weer gesplitst in 6 x 5 liter. 3 naturel en 3 met hout gelagerd.

Goed bezig geweest.

Zelf heb ik eerst een versie gebrouwen zonder kruiden. Aan dit bier steeds tinctuur van kruiden gedaan om de gewenste samenstelling aan kruiden te ontdekken.

Helemaal tevreden ben ik overigens niet. Het bier is voor mijn smaak te zoet uitgevallen. Maar ik weet niet  hoe de jury het waardeert. Dat is altijd afwachten.

Richard3

Is het programma al bekend? Ik heb nog niets vernomen.
Trouwens, de mail voor de retouradressen waren ze me ook vergeten te sturen.

BrouwMark

Tipje voor de (lange) treinreizigers: haal zo'n NS-dagkaart bij de AH voor 16,95. Scheelt in mijn reisgeval zo'n 37 euro  :)

Edit 25-4: vanavond en morgen nog verkrijgbaar op ah.nl want verlengd!

Sander van Dijk

Citaat van: BrouwMark op 23-04-2019  12:42 uTipje voor de (lange) treinreizigers: haal zo'n NS-dagkaart bij de AH voor 16,95. Scheelt in mijn reisgeval zo'n 37 euro  :)

Edit 25-4: vanavond en morgen nog verkrijgbaar op ah.nl want verlengd!


https://lekkerweglekkerthuis.ah.nl/tickets/ticketdeals/21/actie-trein-dagkaart/8259/?clickref=1100l6ds68dJ&utm_medium=affiliate&utm_source=goedkooptreinkaartje&utm_content=1101l29293&utm_campaign=NS


Als je 3 of meer kaarten tegelijk bestelt kosten deze kaartjes zelfs maar € 14,50 per stuk.

Sander van Dijk


PrinsPils

Citaat van: Richard3 op 22-04-2019  22:17 uIs het programma al bekend? Ik heb nog niets vernomen.
Trouwens, de mail voor de retouradressen waren ze me ook vergeten te sturen.

Waar worden retouradressen voor gebruikt dan? Ik ga er van uit dat ze overgebleven bieren toch niet terugsturen? In ieder geval heb ik hier ook niks van gehoord.

Jacques

Citaat van: PrinsPils op 05-05-2019  15:13 uWaar worden retouradressen voor gebruikt dan? Ik ga er van uit dat ze overgebleven bieren toch niet terugsturen? In ieder geval heb ik hier ook niks van gehoord.

Richard bedoelt waarschijnlijk het krat van Brand dat naar Brand moest met de wedstrijdflessen.

Richard3

Brand was vergeten mij een mail te sturen dat ik mijn flessen in moest leveren bij Vd Kooy in Beek en Donk. Ik stond dus niet in de mailing.

tdp

Heb besloten om niet af te reizen aankomende zaterdag, mijn planning is helaas zo dat dit niet meer past.

Wil iedereen alvast een fijne dag wensen, en dat de beste moge winnen!

CeesM

Citaat van: tdp op 06-05-2019  08:10 uHeb besloten om niet af te reizen aankomende zaterdag, mijn planning is helaas zo dat dit niet meer past.

Wil iedereen alvast een fijne dag wensen, en dat de beste moge winnen!
Nou, dan staan er maar 9 op het podium. ;)

tdp

Citaat van: CeesM op 06-05-2019  20:46 uNou, dan staan er maar 9 op het podium. ;)

Haha, dat zou wat zijn!

Fractus

Citaat van: tdp op 06-05-2019  08:10 uHeb besloten om niet af te reizen aankomende zaterdag, mijn planning is helaas zo dat dit niet meer past.

Wil iedereen alvast een fijne dag wensen, en dat de beste moge winnen!

Ik kan er helaas ook niet bij zijn, door werkzaamheden aan het spoor duurt een enkele reis voor mij ongeveer 4 uur. Zoveel tijd kan ik zaterdag niet vrijmaken (en eerlijk gezegd is 8 uur reistijd op een dag ook wel erg veel). Veel plezier voor degenen die er wel zijn, en het scheelt voor jullie weer een tegenstander (ik denk niet dat je kunt winnen als je niet aanwezig bent).

Geniet ervan!

Irukandji

Ha ha ha ook ik heb me afgemeld.
Verplichtingen op het werk  :'(

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.