Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.
Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com
Leeshttps://beerandbrewing.com/dictionary/ewOeMFnY4x/De bitterheid bepalen is een dure test, dus die wordt niet bij iedereen gedaan. Bij de top-9 gok ik wel.
Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.
Kleur volgens Brand 89, terwijl BrouwHulp 60 EBC veronderstelt. Een kleine afwijking kan ik mij voorstellen, maar bijna 150% van wat BrouwHulp berekent, begrijp ik niet. Opvallend is ook dat het alcoholpercentage 0,5% lager ligt dan BrouwHulp aangeeft.
Haha ik kijk net in mijn in mijn jury rapport en daar staat in: iets minder zoethout. Best bijzonder want ik heb helemaal geen zoethout gebruikt
Je bent niet de enige. Als je terug leest dan heeft een andere lid van dit forum hetzelfde met gember wat hij er niet in had zitten.Lijkt erop dat er het 1 en ander fout is gegaan bij Brand.
Wanneer komt de winterbier in de handel? Nog nergens gezien in de winkels, wel de Brand Winterbok.
Kan sporen van noten, selderij, mosterd en sesamzaad bevatten.