Brand Bierbrouw Wedstrijd 2019: Winterbier

Gestart door birdieb, 23-11-2018 23:34 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

JamMasterJustin

Ik kreeg gisteren eindelijk bericht dat mijn krat is verstuurd... ik ben dit jaar niet zo te spreken over de organisatie

BrouwMark

Het lijkt me ook erg vervelend voor degenen die inzamelpunt zijn, die hebben straks een krap weekje om met iedereen die bij hen komt inleveren een afspraak te maken...

beermenke

Citaat van: BrouwMark op 27-02-2019  11:33 uHet lijkt me ook erg vervelend voor degenen die inzamelpunt zijn, die hebben straks een krap weekje om met iedereen die bij hen komt inleveren een afspraak te maken...
Valt wel mee
De meeste komen toch op het laatste moment en het zou me niks verwonderen als ze de inleverdatum een weekje opschuiven. Vastelaovenjd he 😏😏

tdp

Citaat van: beermenke op 27-02-2019  11:40 uValt wel mee
De meeste komen toch op het laatste moment en het zou me niks verwonderen als ze de inleverdatum een weekje opschuiven. Vastelaovenjd he 😏😏

Haha, inderdaad :-)

snowmansion

Citaat van: beermenke op 27-02-2019  11:40 uVastelaovenjd he 😏😏

Wat?

Edit:

Ah :)

Vastenaovend, vastelaovend of carnaval ies 't fiès dat veuraafgeit aan de vastentied van de Katholieke (de fièrtig daag veur de Paosje).

BrouwMark

Citaat van: beermenke op 27-02-2019  11:40 uValt wel mee
De meeste komen toch op t laatste moment en t zou me niks verwonderen als ze de inleverdatum een weekje opschuiven. Vastelaovenjd he 😏😏

Haha, oja. Dat probeer ik altijd te verdringen  :)

beermenke

Citaat van: BrouwMark op 27-02-2019  12:34 uHaha, oja. Dat probeer ik altijd te verdringen  :)
Dan ga je iets missen. Bijna net zo leuk als brouwen! 😂😂😂😂

snowmansion

Citaat van: Jacques op 17-02-2019  22:26 uDe afgelopen jaren was het zo rond 17:00 gedaan. Je kon dan nog een biertje drinken.

Of je een afspraak later op de avond kunt halen ligt aan de plaats waar de finaledag gehouden wordt.
Als je de zoekfunctie gebruikt kun je meer vinden over vorige edities.

@Jacques of iemand anders.. kan iemand wat delen over hoe laat zo iets begint? En ik zag op een YouTube filmpje dat er dan eerst 10 finalisten op het podium geroepen worden en dat dan meteen de winnaar bekend wordt? Of wordt nadat de final 10 bekend is geworden er eerst nog een pauze gehouden en dan later de winnaar bekend gemaakt? Bv de top 3 bekend gemaakt en daaruit de winnaar.

Waarom is er trouwens nergens een video of fotorapportage te zien van de wedstrijd uit 2018?

BrouwMark

Het programma van vorig jaar:

12.00 ontvangst Philharmonie Haarlem met koffie/thee

12.30 Welkomstwoord

12.45 – 13.45 Netwerk Lunch

14.00 Bekendmaking top 10 (plenair in grote zaal)

14.30 – 15.30 2 masterclasses.

15.45 Bekendmaking winnaar (plenair in grote zaal)

16.15 – 18.00 borrel

BrouwMark

Citaat van: beermenke op 27-02-2019  12:44 uDan ga je iets missen. Bijna net zo leuk als brouwen! 😂😂😂😂

Brouwen is ook niet leuk. Maar dat eindresultaat hè...

snowmansion

Citaat van: BrouwMark op 27-02-2019  13:08 uHet programma van vorig jaar:

12.00 ontvangst Philharmonie Haarlem met koffie/thee

12.30 Welkomstwoord

12.45 – 13.45 Netwerk Lunch

14.00 Bekendmaking top 10 (plenair in grote zaal)

14.30 – 15.30 2 masterclasses.

15.45 Bekendmaking winnaar (plenair in grote zaal)

16.15 – 18.00 borrel

Bedankt Mark!

Robbert

Ik heb begrepen dat het dit jaar weer eens in Wijlre zal zijn, maar de exacte details heb ik ook niet  :brouwen:

Fractus

Wijlre?! Man dan ben ik langer onderweg dan dat dat ik er ben  :nut:

snowmansion

PFf ik ook. Maar goed vorig jaar hebben we ook al Haarlem gehad.

Je zou denken waarom zou er geen centrale locatie zijn wat voor iedereen scheelt. Maar daar zullen ze ongetwijfeld zelf ook al aan gedacht hebben

tdp

Uit de mail van Brand:

Beste brouwers,

Uw krat met lege Brand flessen, kroonkurken en halslabel stickers is naar u verzonden met DHL. Deze flessen kunt u gebruiken voor het afvullen van uw Winterbier. Graag de halslabels op de flessen plakken. U ontvangt in maart nog verdere informatie over de inleverlocatie van uw flessen.

Ze komen dus nog op de lijn.

V.w.b. locatie: een locatie die iedereen past, bestaat niet. Ze kunnen dan beter voor een locatie kiezen die voor Brand goed uitkomt (marketingtechnisch, organisatorisch, etc). Wanneer je er naartoe wil, ga je toch wel, dan maakt dat laatste half uurtje extra ook niet uit lijkt me. Mijn voorkeur is ook Oldenzaal ( ;) ), maar zelfs dat is voor mij lastig te bereiken met het OV :)

Jacques

Citaat van: snowmansion op 27-02-2019  12:48 uWaarom is er trouwens nergens een video of fotorapportage te zien van de wedstrijd uit 2018?

Wat dacht je hiervan?

http://s11.photobucket.com/user/jacbier/slideshow/20180630

sunlight

Het is inderdaad in Wijlre bij Brand. Datum is niet aangepast dus voor 8 maart moet alles zijn ingeleverd.


andizer

Voor mij is de inleverlocatie inmiddels bekend. Van het weekend ga ik (hopelijk) de flessen inleveren. Ik ben best excited! Het is voor mij dan ook de eerste keer dat ik meedoe. Ik ben vooral benieuwd naar de kwaliteit van alle inzendingen.

CeesM

Hoe komen jullie aan de informatie waar en wanneer je de Winterbier in moet leveren?

Martijn0172

Citaat van: CeesM op 28-02-2019  21:13 uHoe komen jullie aan de informatie waar en wanneer je de Winterbier in moet leveren?

Vandaag aan het eind van de middag de email ontvangen. Ik moet het inleveren bij de Heineken brouwerij in Zoeterwoude

BrouwMark

Citaat van: Martijn0172 op 28-02-2019  21:17 uVandaag aan het eind van de middag de email ontvangen. Ik moet het inleveren bij de Heineken brouwerij in Zoeterwoude

Ik ook! Misschien toch maar even een hotelletje boeken rond Wijlre (Wijlré?) voor die dag, is toch 3,5 uur treinen en bussen of autoën...

Meesterbrouwers.nl

Wij gaan ook een hotel boeken. Iemand ideeen voor een leuke locatie? Waar avonds ook nog wat te beleven is?

Nick H.

Citaat van: Meesterbrouwers.nl op 01-03-2019  13:42 uWij gaan ook een hotel boeken. Iemand ideeen voor een leuke locatie? Waar avonds ook nog wat te beleven is?

Als je 's avonds nog vermaak wilt, is Valkenburg a/d Geul de aangewezen plek. Alternatief is Maastricht, Heerlen of Gulpen.
 :degroeten:

Lange1985

Citaat van: Nick H. op 01-03-2019  14:39 uAls je 's avonds nog vermaak wilt, is Valkenburg a/d Geul de aangewezen plek. Alternatief is Maastricht, Heerlen of Gulpen.
 :degroeten:
De markt in Sittard is ook altijd goed. In Stein zit nog een brouwerij waar het goed toeven is  :biersmile:

Meesterbrouwers.nl


Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.