Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Graaff Jan Christmas Ale 2018  (gelezen 1559 keer)

Offline JanDeGraaff

• Boven 10 berichten
  • *
  • Land: nl
  • Bier is het antwoord. Ben alleen ff de vraag kwijt
Graaff Jan Christmas Ale 2018
« Gepost op: 13-11-2018 10:09 u »
Onderstaand mijn eerste poging tot etiket. Zoals ik elders al schreef gebruik ik voornamelijk een witte krijtstift van een euro om op de flesjes te kalken wat erin zit.

Maar, voor Kerst wil ik graag een uitzondering maken.

"Graaff Jan Bier" komt bij mijn zoon vandaan; "Dat is leuk, papa! Geen Hertog Jan maar Graaf Jan". Om het toch wat dichter bij mijzelf te houden de tweede 'f' erbij gezet.

De basis van het etiket heb ik ergens van het internet gehaald. Voor 25 flesjes leek mij dat niet zo'n probleem :D

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline MikeG

• Senior lid
  • Land: nl
  • Oefening baart kunst :-)
    • Zonzeels Redding
Re: Graaff Jan Christmas Ale 2018
« Reactie #1 Gepost op: 13-11-2018 10:24 u »
Onderstaand mijn eerste poging tot etiket. Zoals ik elders al schreef gebruik ik voornamelijk een witte krijtstift van een euro om op de flesjes te kalken wat erin zit.

Maar, voor Kerst wil ik graag een uitzondering maken.

"Graaff Jan Bier" komt bij mijn zoon vandaan; "Dat is leuk, papa! Geen Hertog Jan maar Graaf Jan". Om het toch wat dichter bij mijzelf te houden de tweede 'f' erbij gezet.

De basis van het etiket heb ik ergens van het internet gehaald. Voor 25 flesjes leek mij dat niet zo'n probleem :D

Ziet er leuk uit!  En zolang je het niet commercieel gaat uitbuiten zullen die 25 flesjes met een "geleende" voorbeeld niet een probleem zijn lijkt me

Tags: