Etiketje

Gestart door Langewieger, 09-11-2018 15:29 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Langewieger



Gewoon een simpel etiket voor mijn eerste biertje

joenedu

Ziet er tof uit! Maar... ik hoop dat 'ie wel wat langer houdbaarder is  :biersmile:

Langewieger

Citaat van: joenedu op 09-11-2018  15:37 uZiet er tof uit! Maar... ik hoop dat 'ie wel wat langer houdbaarder is  :biersmile:

Haha ow ja, die datum moet ik nog even aanpassen.  :groots: :proost:

Wildor

Beerlabelizer?

Gebruik ik ook voor weggevertjes.

Heisenberg

Ik heb hier zo´n twaalf lege kratten constant op voorraad. Ik vond het verschrikkelijk om die etiketjes eraf te weken dus ik maak er ook geen.

Wildor

Beetje melk achter een papiertje en het zit op de fles, 5 seconden onder de kraan, en trekt het er zo weer af.


Koen S

Citaat van: Wildor op 09-11-2018  18:38 uBeetje melk achter een papiertje en het zit op de fles, 5 seconden onder de kraan, en trekt het er zo weer af.
Ik gebruik behanglijm perfax. Etiketjes gaan er droog in 1 keer af.

Mark GA

Hier is al een speciaal topic voor.

Langewieger

Citaat van: Wildor op 09-11-2018  17:32 uBeerlabelizer?

Gebruik ik ook voor weggevertjes.


Klopt maar de kleuren stonden mij niet aan.
Aangepast in photoshop. baardman er ingetekend.Blokje tekst er naast gemaakt + details en zo ,

The-Giant-Master

Mooi label! Zou alleen de afbeelding iets groter doen en de tekst iets kleiner. Maja smaken verschillen he...

Langewieger

Citaat van: The-Giant-Master op 10-11-2018  12:44 uMooi label! Zou alleen de afbeelding iets groter doen en de tekst iets kleiner. Maja smaken verschillen he...

Goed idee, bedankt voor de tip

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.