Even voorstellen: Léon

Gestart door Léon Kanters, 06-11-2018 20:34 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Léon Kanters

Hallo brouwers,

Ik lees sinds een maand of 2 van allerlei tips op dit forum en het leek me leuk ook mee te praten en eigen ervaringen te gaan delen.

Ik zal me eerst even voorstellen:
Ik ben Léon, 26 jaar en woonachtig in Eindhoven. Ik heb in september een workshop eigen bier brouwen gedaan en ben sindsdien aangestoken met deze geweldige hobby. Ik heb vrij kort hierna mijn eigen equipment aangeschaft en heb afgelopen weekend mijn 2de brouwsel gemaakt.

Groet,
Léon

Broeky

Citaat van: Léon Kanters op 06-11-2018  20:34 uIk heb vrij kort hierna mijn eigen equipment aangeschaft en heb afgelopen weekend mijn 2de brouwsel gemaakt.

Welkom hier! Leuk! Wat voor spullen heb je aangeschaft?

Léon Kanters

Citaat van: Broeky op 06-11-2018  22:05 uWelkom hier! Leuk! Wat voor spullen heb je aangeschaft?

Walsenmolen, Brewferm elektrische kookketel voor maischen en koken, filterkuip voor het filteren, platenkoeler en verder nog wat klein spul zoals extra gistemmers en dergelijke.
Ben hier en daar nog wat extra dingen aan het halen waar ik lerenderwijs aan toe ben zoals een hop spider etc.



j.heesters3

Welkkm hier.

Geniet van het brouwen.

Jos

wiliam


Heisenberg

Welkom Léon! Brouwen is gewoon leuk om te doen! Succes met brouwen man!

Broeky

Mooi voor elkaar hoor! Wat ook erg leuk (en zeer zeker nuttig) is om te doen is een vergistingskast maken. Maar er staat daarover erg veel goede info op dit forum. Ik ben er ook erg door geholpen. Veel plezier!!

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.