Opnieuw verloting Inkbird. Deze keer ITC-308S + 12" Long Sensor

Gestart door Jacques, 26-10-2018 17:13 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wildor

Citaat van: Guppie op 12-11-2018  23:32 uIs dat om te voorkomen dat er lucht kan inslaan als je onderin wat gist aftapt?

Het is eerder ter voorkoming dat je waterslot wordt leeggezogen als je de temperatuur verlaagd omdat de vloeistof krimpt.
Met een ventiel op je vat krijg je dus een onderdruk. Let er dan wel op dat als je gist aftapt van een vat dat onderdruk heeft dat je kraan van buitenaf lucht kan aanzuigen om de onderdruk op te heffen, dit kan je sediment verstoren omdat het dan onder gaat 'bluppen'.

Guppie

Citaat van: Wildor op 14-11-2018  21:24 uHet is eerder ter voorkoming dat je waterslot wordt leeggezogen als je de temperatuur verlaagd omdat de vloeistof krimpt.
Met een ventiel op je vat krijg je dus een onderdruk. Let er dan wel op dat als je gist aftapt van een vat dat onderdruk heeft dat je kraan van buitenaf lucht kan aanzuigen om de onderdruk op te heffen, dit kan je sediment verstoren omdat het dan onder gaat 'bluppen'.

Dat is wat ik bedoel

Jacques

Aanstaande vrijdag is het Black Fryday.

Voor degenen die te laat waren voor de kortingscode is er goed nieuws.
Gedurende 6 uren kun je gebruik maken van een actie voor leden van dit forum.

Uit het bericht dat ik van Marina kreeg:

37% discount for Inkbird ITC-308, the lowest price we give this time.



Deal Time: 16:15~22:15,23th Nov,2018 (Germany time for 6 hours)

Original price:  €37,99

Deal price:    €23,75


Doe er je voordeel mee!

Heisenberg

Citaat van: Jacques op 21-11-2018  21:07 uAanstaande vrijdag is het Black Fryday.

Voor degenen die te laat waren voor de kortingscode is er goed nieuws.
Gedurende 6 uren kun je gebruik maken van een actie voor leden van dit forum.

Uit het bericht dat ik van Marina kreeg:

37% discount for Inkbird ITC-308, the lowest price we give this time.



Deal Time: 16:15~22:15,23th Nov,2018 (Germany time for 6 hours)

Original price:  €37,99

Deal price:    €23,75


Doe er je voordeel mee!

Dit is een SUPER aanbod! Ik laat er nog eens 2 komen. Je weet maar nooit wat de toekomst brengt. Heb hem aan mijn  bladwijzers toegevoegd in ieder geval. En een blaadje aan mijn beeldscherm gehangen met de tijden.

DenMaarten

Dat is een super aanbieding!

Ik was de gelukkige winnaar van de loterij en heb ondertussen al wat ervaring met deze controller.

Ziet er erg degelijk uit, makkelijk in te stellen en meteen uit de doos te gebruiken. Veel handiger dan de Chinese zelfbouw controller die met een zelfbouw kastje en stekkers ongeveer net zoveel kost.

Aanrader dus [emoji4]

hans_nwk

Ook maar besteld. Ik heb al tijden het idee dat ik eens een reserve STC-100 moet hebben en deze kan heel wat meer schakelen.

Niet direct nodig maar het zwarte gat blijft trekken aan mijn zakgeld...

Groet,
Hans

Mark GA

Citaat van: hans_nwk op 22-11-2018  12:50 uOok maar besteld. Ik heb al tijden het idee dat ik eens een reserve STC-100 moet hebben en deze kan heel wat meer schakelen.

Niet direct nodig maar het zwarte gat blijft trekken aan mijn zakgeld...

Groet,
Hans
Had toch nog even een dagje geduld gehad... scheelt meer dan € 14...

Ik ben ook in afwachting van een nieuwe (grotere) koelkast (#5) en zal morgen gaan bestellen... mooie deal, mooi spul.

Heisenberg

Zo, ik had er ook bijna twee besteld! Nog ff wachten... Is morgen pas hè, die korting.

Heisenberg

Citaat van: Mark GA op 22-11-2018  13:07 uHad toch nog even een dagje geduld gehad... scheelt meer dan € 14...

Ik ben ook in afwachting van een nieuwe (grotere) koelkast (#5) en zal morgen gaan bestellen...mooie deal, mooi spul.
Blij dat ik je berichtje net op tijd las. Had er bijna twee besteld.

Mark GA

REMINDER VOOR IEDEREEN: DE AANBIEDING GELDT NU, BESTELLEN MAAR!

Zojuist zelf een besteld, inclusief verzendkosten €23,75 dus. Geen geld! Grijp die kans.

Jacques

Net zelf even gebruik gemaakt van deze aanbieding. Aan de verlotingen doe ik uiteraard niet mee. Deze gelegenheid om goedkoop aan een Inkbird te komen kon ik niet voorbij laten gaan.

Heisenberg


HermanH

Citaat van: Heisenberg op 23-11-2018  17:56 uIk heb er gelijk 2 besteld.
Ik kan/kon er blijkbaar geen 2 bestellen, enkel na afrekenen komt de link naar de Inkbird terug op 37,99 Euro en je kon geen hoeveelheid selecteren tijdens de eerste bestelling, enkel na aankoop van 1 heb je die keuze maar dan staat hij terug op +37 Euro... :-(

Heisenberg

Citaat van: HermanH op 23-11-2018  18:31 uIk kan/kon er blijkbaar geen 2 bestellen, enkel na afrekenen komt de link naar de Inkbird terug op 37,99 Euro en je kon geen hoeveelheid selecteren tijdens de eerste bestelling, enkel na aankoop van 1 heb je die keuze maar dan staat hij terug op +37 Euro... :-(
Klopt, de tweede via mijn dochter besteld.

HermanH

Citaat van: Heisenberg op 23-11-2018  18:46 uKlopt, de tweede via mijn dochter besteld.
Heb daarnet een nieuwe account aangemaakt op mijn vrouw haar naam, en is dus ook gelukt...  :duimop:

Dus in blijde verwachting van 2 stuks, met dank aan Marina...!  :-*

Heisenberg

Citaat van: HermanH op 23-11-2018  18:49 uHeb daarnet een nieuwe account aangemaakt op mijn vrouw haar naam, en is dus ook gelukt...  :duimop:

Dus in blijde verwachting van 2 stuks, met dank aan Maria...!  :-*
Af en toe moet je een beetje creatief denken hè? hahahahahaaaaaaaaa

Mark GA

Citaat van: Mark GA op 23-11-2018  16:45 uREMINDER VOOR IEDEREEN: DE AANBIEDING GELDT NU, BESTELLEN MAAR!

Zojuist zelf een besteld, inclusief verzendkosten €23,75 dus. Geen geld! Grijp die kans.
En nu al binnen. Hallo Amazon, dat doe je netjes!

PDGRRR

Citaat van: Mark GA op 30-11-2018  08:18 uEn nu al binnen. Hallo Amazon, dat doe je netjes!

Ik kreeg hem ook al gisteren binnen  :biersmile:

HermanH

Citaat van: PDGRRR op 30-11-2018  10:38 uIk kreeg 'm ook al gisteren binnen  :biersmile:
Ik kreeg gisteren eentje en zopas eentje binnen, beiden direct na mekaar besteld (met andere account, of die nam de BF-korting niet meer aan), 1 dag verschil in levering... :-) Top...!


Heisenberg

Ik was niet thuis. Wél een briefje in de bus. Morgen komt Postnl terug. Ik heb verder geen bestellingen lopen dus ik neem aan dat het mijn Inkbirds zijn  ;) ;)

Jacques


Mark GA

Citaat van: Heisenberg op 30-11-2018  14:20 uIk was niet thuis. Wél een briefje in de bus. Morgen komt Postnl terug. Ik heb verder geen bestellingen lopen dus ik neem aan dat het mijn Inkbirds zijn  ;) ;)
Of aanmaningen van de Internetbelastingdienst wegens mega-overschrijding van je quota?

Heisenberg

Citaat van: Mark GA op 30-11-2018  22:23 uOf aanmaningen van de Internetbelastingdienst wegens mega-overschrijding van je quota?
Hahahahahaaaaaaa. Nee Mark, die komen niet met de pakketdienst (hoop ik tenminste...).

Wildor


Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.