Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Opnieuw verloting Inkbird. Deze keer ITC-308S + 12" Long Sensor

Gestart door Jacques, 26-10-2018 17:13 u

Vorige topic - Volgende topic

Jacques

De loterij is gesloten.
De winnaar is forumlid DenMaarten.

Dat er veel leden zijn die graag een Inkbird willen uitproberen is inmiddels duidelijk.
Marina heeft dit ook begrepen en heeft wederom een Inkbird ter beschikking gesteld om te verloten onder de leden van dit forum. Ditmaal gaat het om een ITC-308S + 12" Long Sensor.

De verloting vindt plaats onder alle leden van dit forum die een bericht in dit topic plaatsen (met foto, zie hierna!) dat ze graag de Inkbird willen uitproberen.
De eerste 10 die reageren krijgen een kortingscode van 20% via een persoonlijk bericht van Marina.
Alle andere leden kunnen de volgende modellen Inkbird bestellen tegen een korting van 15% via een kortingscode die Marina na het weekend in dit topic zal plaatsen.

Het gaat om de modellen
ITC-308S + 12" Long Sensor

ITC-310T-B

ITC-308

Deelname aan de loterij is mogelijk tot en met 9 november 2018. Alle leden van het forum kunnen deelnemen. Voorwaarde is wel dat je een foto plaatst van je vergistingsvat in dit topic!!!. Dat mag geen foto zijn uit een catalogus of van een website. Het moet een foto zijn die je zelf hebt genomen. Als er andere brouwatributen mee gefotografeerd worden is dat leuk. Duidelijk moet zijn dat de foto in de huiselijke sfeer genomen is. Zonder foto van je gistvat ben je uitgesloten van deelname.

De trekking zal plaatsvinden met behulp van een online dobbelsteen. Het aantal ogen van de dobbelsteen zal ingesteld worden op het aantal deelnemers aan deze verloting.
Je lotnummer is het nummer van de reactie in dit topic (op volgorde van plaatsing - van oud naar nieuw).

Het is niet toegestaan een tweede reactie te plaatsen in dit topic. Indien dit toch het geval is word je uitgesloten van deelname.
Ook is het niet toegestaan te reageren indien je niet de intentie hebt om deel te nemen aan de verloting. In dat geval wordt je reactie verwijderd!
Opmerkingen kunnen wel geplaatst worden in een ander topic.

Over de uitkomst van de trekking is geen discussie mogelijk. Ook als je de Inkbird niet gewonnen hebt kun je tegen korting er eentje kopen (zie hieronder). Er zijn dus alleen winnaars!

Tip
De software van dit forum herkent niet dat een foto verticaal genomen is zoals veel andere programma's wel doen.
Maak daarom een landschap foto (horizontaal dus). Je kunt ook de foto eerst bewerken met een fotobewerkingsprogramma (een paar keer draaien) en dan opslaan voordat je het upload.

De kortingscode van Marina:

Alle leden kunnen een 15% korting code gebruiken: B992YF9V bij het bestellen van een Inkbird via amazon.de. Daarvoor kunnen de bovenstaande links gebruikt worden.

Barmosa

Ik ben ook geïnteresseerd!

Dacht is wel slim hoef ik niet steeds vat te wegen voor bottelen.

foto bottelvat, meer foto's heb ik momenteel niet en brouw bij een vriend thuis helaas..

Richard3

Thamerdal

j.heesters3

Pimmels

JanEric

Mark GA

Eric111

carinabreijaert

ray81

Heisenberg

BrouwMark

Mijn tripel hopje bijna klaar. Die wordt nu 'geregeld' door een 308 met korte sensor. Mocht ik winnen, dan ga ik die met lange sensor gebruiken bij het maischen!

orangeloo

hobbybob

Yep doe weer graag mee, dan gaat mijn STC naar een bevriende startende brouwer

Het beste bier brouw jezelf

Edwin brouwt

Kijk, mijn gistvat in huiselijke omgeving:

En hoe het was:

M.a.w. Ik doe graag weer mee!

hansHalberstadt

Jaap W

Weggewerkt onder de werkbank in de garage

Is nu in gebruik voor de hergisting op de fles,passen maar 4 kratjes in, maar dat is voor mij net genoeg. Voor de hoofdvergisting past mijn 70 ltr. ketel er net in.

Uiteraard wil ik weer graag mee doen, maar of het mij gelukt is foto's te uploaden? :weetniet: Ik had de bedoeling 2 foto's te plaatsen (beide rond de 750 kB) :nut: :proost: Zo niet dan heb ik pech gehad.

BLUB

Yep, ik doe ook mee :brouwen:

Onderstaand het "peperproject"

:degroeten:

BLUB

joenedu

Hier mijn ketel, zoontje en gistvat. Ik maak graag een kansje!

Sander_G

Daar staat die dan.. De quadrupel die ik mijn schoonfamilie voor kerst heb beloofd. Sinds mijn verhuizing in maart is dit weer mijn eerste brouwsel. Eindelijk is er weer wat tijd om te brouwen. Gelukkig is er in mijn nieuwe huis ruimte voor Project Gistkast :-)

PDGRRR

Broeky

Ook ik doe graag mee en deel hierbij een foto van mijn vergistingskast en fermentasaurus. Omdat ik voor het eerst ga vergisten in zo'n kast is alles nog nieuw en de opbouw is net klaar. Nu nog bezig met testen.

Fermon

CeesM

Ik zal ook maar een kans wagen. Mocht ik de gelukkige zijn, dan graag de ITC-308. Die lange sensor past niet in mijn Thermowell. ;)

Vergelijkbare Topics (7)

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.