19-01-2019 Forumtreffen Amsterdam

Gestart door Jacques, 26-10-2018 15:52 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edwin brouwt

Jacques en alle andere brouwers: dank voor een gezellig dag! Leuke club mensen, lekkere biertjes, top.








Jacques

Citaat van: Hans007 op 20-01-2019  09:27 uHeerlijke en leerzame dag gehad!! Jacques bedankt[emoji106]

Citaat van: elBieros op 20-01-2019  07:57 uWas een gezellige dag manne. Bedankt voor de organisatie Jacques!

Graag gedaan.


Doordat de brouwers de tijd hadden genomen om onze vragen te beantwoorden was het zo leuk en leerzaam. Het waren allesbehalve doorsnee rondleidingen. Beide brouwerijen wil ik hiervoor nogmaals van harte bedanken.

HansvV

Citaat van: ray81 op 20-01-2019  09:13 uWas erg leuk mannen!
Trouwens, als je een flesje hebt waarop op de dop een T met een punt staat, die was van mij ;-). Had nog geen tijd gehad om er een label voor te maken. Geniet ervan!

Langs dezelfde lijn: ik ruilde twee van mijn "Sterke Blondes": Duvelflesje met gouden kroonkurk (hij is iets minder blond dan blond, zeg maar) en drie Tripels: Slank flesje met rode dop. In beide gevallen: NIET (!) schudden voor het gebruik. Reclamaties alleen schriftelijk. Maar een proefnotitie hoor ik natuurlijk graag. Proost.

Adbrouwt

Bedankt mannen voor de leuke en leerzame dag. Het lege glas was het enige smetje [emoji6]

emiel1

Ja, dank Jacques en alle anderen voor een erg gezellige ochtend/middag/avond! Jammer van dat lege glas...

broeder

Citaat van: EdwinBrouwt op 20-01-2019  09:44 uJacques en alle andere brouwers: dank voor een gezellig dag! Leuke club mensen, lekkere biertjes, top.









Ai... hier wel drie hele vriendelijke genieters
Groet voor insiders, Willem

MO

Ziet er uit als een hele gezellige middag. Mooie foto's!

Jacques

Citaat van: MO op 20-01-2019  19:02 uZiet er uit als een hele gezellige middag. Mooie foto's!

Het was ook heel gezellig. Hobbybouwers bij elkaar in 2 brouwerijen met lekker bier. Dat kan niet stuk!

Het was overigens een lange middag. We waren al voor 12 uur begonnen en voor ik naar de trein ging was het zo'n 20:00 uur.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.