Fermentasaurus II

Gestart door Appiehappie, 26-10-2018 00:52 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

KarmeFrank

Citaat van: EBC op 01-10-2019  23:27 uEen kraan zou toch wel handig zijn ...  ;)

Zit er volgens mij wel op

wdelau

Vorige week contact gehad met kegland. Zij leveren niet binnen de EU en alleen via distributeurs verkrijgbaar. Brouwland is de dichtstbijzijnde. Zij vertelde me dat de Fermzilla 27 L vanaf medio november leverbaar is.

Jacques

Citaat van: KarmeFrank op 02-10-2019  09:37 uMaar is wel erg handig  ;D  Toevallig vorige week voor eerste keer met de Fastferment gebrouwen en dat ging wel heel erg handig.

Aan een bol zitten voor- en nadelen. Maar die discussie hoeven we hier niet te herhalen...

Ilfyrin

Citaat van: wdelau op 02-10-2019  12:25 uVorige week contact gehad met kegland. Zij leveren niet binnen de EU en alleen via distributeurs verkrijgbaar. Brouwland is de dichtstbijzijnde. Zij vertelde me dat de Fermzilla 27 L vanaf medio november leverbaar is.

Ik heb er 2 besteld via ebay, vrijdag binnen gekomen. Waren zo'n 90 euro per stuk, 90 euro verzendkosten en 48 euro per stuk importkosten. Duur grapje maar ik ben er best blij mee

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.