Veel interessante brouwspullen

Gestart door Ger Snopkowski, 18-10-2018 03:16 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Mark GA

Dat is een soort Wish / Geek / AliExpress zo te zien. Daar zijn er tientallen van.
Als je op Instagram zit en wel eens een gesponsorde bierreclame voorbij ziet komen moet je de comments eens lezen. Die bestaan vaak alleen maar uit links naar dit soort sites, met de toevoeging dat hetzelfde product daar veel goedkoper is.
Denk dat dit soort posts alleen interessant zijn als je een unieke aanbieding tegenkomt.

Maran van Brakel

Ik heb er ooit geprobeerd een refractometer en een hopspider te bestellen:
Hele tijd niets meer van gehoord en een beetje vergeten.
3 maanden later contact opgenomen Banggood waar het bleef en heb van ze een internationale Track&Trace gekregen.
Ik mocht het dus lekker zelf uitzoeken.

Bleek dat mijn pakketje na 2 maanden pas in Nederland aangekomen was, hier 2 uur bij de douane heeft gelegen en meteen terug naar China is gegaan.
Het lag dus alweer bijna een maand bij hun terug in het magazijn  >:(
Gelukkig met Paypal betaald dus meteen mijn geld terug gekregen.

Conclusie: het is een stuk goedkoper áls je het krijgt :p

Scorpionrose

Citaat van: Maran van Brakel op 18-10-2018  11:13 uIk heb er ooit geprobeerd een refractometer en een hopspider te bestellen:
Hele tijd niets meer van gehoord en een beetje vergeten.
3 maanden later contact opgenomen Banggood waar het bleef en heb van ze een internationale Track&Trace gekregen.
Ik mocht het dus lekker zelf uitzoeken.

Bleek dat mijn pakketje na 2 maanden pas in Nederland aangekomen was, hier 2 uur bij de douane heeft gelegen en meteen terug naar China is gegaan.
Het lag dus alweer bijna een maand bij hun terug in het magazijn  >:(
Gelukkig met Paypal betaald dus meteen mijn geld terug gekregen.

Conclusie: het is een stuk goedkoper áls je het krijgt :p

Ik bestel al jaren mijn spullen bij aliexpress en heb nog nooit leveringproblemen gehad.

Had mijn refractometer bijvoorbeeld netjes binnen 14 dagen in huis.
Je moet echter wel even de tijd nemen om daar te shoppen om het voor een leuke prijs te kopen aangezien er word aangeboden inclusief en exclusief verzendkosten en de prijzen exclusief verzendkosten lijken soms goedkoop maar met de verzendkosten erbij vaak duurder zijn dan de spullen die inclusief aangeboden worden
https://nl.aliexpress.com/item/Hand-Held-Bier-Refractometer-1-000-1-120SG-Wort-Hydromet-Brouwen-Brix-0-32-Dual-Schaal/32843249175.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.2d2c4c4dg9itm1

Haagse Wouter

Ook voor mij geld, via Aliexpress (en ook bangood) eigenlijk altijd tevreden.

Tuurlijk kan er iets mis gaan, maar dat kan ook in NL.
Laat het me zo stellen, ik heb gemiddeld en in totaal minder fouten qua geleverde producten en levertijd via aliexpress meegemaakt dan via Brouwmarkt  >:D

Doc Jo

Ik heb mij via Aliexpress een magneetroerder besteld.
Ik ben benieuwd of hij zal aankomen.

brewkeet

Citaat van: Doc Jo op 30-04-2020  23:21 uIk heb mij via Aliexpress een magneetroerder besteld.
Ik ben benieuwd of hij zal aankomen.

Ik heb deze ook besteld en is aangekomen en werkt naar behoren.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.