Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Veel interessante brouwspullen  (gelezen 857 keer)

Offline Ger Snopkowski

• Boven 10 berichten
  • *
  • Land: nl
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Online Mark GA

• Brouwvereniging Rotterdam
  • Super lid
  • Maasgoud - powered by Green Anchors Crew
Re: Veel interessante brouwspullen
« Reactie #1 Gepost op: 18-10-2018 03:35 u »
Dat is een soort Wish / Geek / AliExpress zo te zien. Daar zijn er tientallen van.
Als je op Instagram zit en wel eens een gesponsorde bierreclame voorbij ziet komen moet je de comments eens lezen. Die bestaan vaak alleen maar uit links naar dit soort sites, met de toevoeging dat hetzelfde product daar veel goedkoper is.
Denk dat dit soort posts alleen interessant zijn als je een unieke aanbieding tegenkomt.

Offline Maran van Brakel

• Boven 10 berichten
  • *
  • Blond, rood of donker; ik lust alles.
« Reactie #2 Gepost op: 18-10-2018 11:13 u »
Ik heb er ooit geprobeerd een refractometer en een hopspider te bestellen:
Hele tijd niets meer van gehoord en een beetje vergeten.
3 maanden later contact opgenomen Banggood waar het bleef en heb van ze een internationale Track&Trace gekregen.
Ik mocht het dus lekker zelf uitzoeken.

Bleek dat mijn pakketje na 2 maanden pas in Nederland aangekomen was, hier 2 uur bij de douane heeft gelegen en meteen terug naar China is gegaan.
Het lag dus alweer bijna een maand bij hun terug in het magazijn  >:(
Gelukkig met Paypal betaald dus meteen mijn geld terug gekregen.

Conclusie: het is een stuk goedkoper áls je het krijgt :p

Offline Scorpionrose

• Junior lid
  • **
« Reactie #3 Gepost op: 18-10-2018 11:50 u »
Ik heb er ooit geprobeerd een refractometer en een hopspider te bestellen:
Hele tijd niets meer van gehoord en een beetje vergeten.
3 maanden later contact opgenomen Banggood waar het bleef en heb van ze een internationale Track&Trace gekregen.
Ik mocht het dus lekker zelf uitzoeken.

Bleek dat mijn pakketje na 2 maanden pas in Nederland aangekomen was, hier 2 uur bij de douane heeft gelegen en meteen terug naar China is gegaan.
Het lag dus alweer bijna een maand bij hun terug in het magazijn  >:(
Gelukkig met Paypal betaald dus meteen mijn geld terug gekregen.

Conclusie: het is een stuk goedkoper áls je het krijgt :p

Ik bestel al jaren mijn spullen bij aliexpress en heb nog nooit leveringproblemen gehad.

Had mijn refractometer bijvoorbeeld netjes binnen 14 dagen in huis.
Je moet echter wel even de tijd nemen om daar te shoppen om het voor een leuke prijs te kopen aangezien er word aangeboden inclusief en exclusief verzendkosten en de prijzen exclusief verzendkosten lijken soms goedkoop maar met de verzendkosten erbij vaak duurder zijn dan de spullen die inclusief aangeboden worden
https://nl.aliexpress.com/item/Hand-Held-Bier-Refractometer-1-000-1-120SG-Wort-Hydromet-Brouwen-Brix-0-32-Dual-Schaal/32843249175.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.2d2c4c4dg9itm1

Offline Haagse Wouter

• Super lid
  • Ooievaars zijn best wel mooi
« Reactie #4 Gepost op: 18-10-2018 22:37 u »
Ook voor mij geld, via Aliexpress (en ook bangood) eigenlijk altijd tevreden.

Tuurlijk kan er iets mis gaan, maar dat kan ook in NL.
Laat het me zo stellen, ik heb gemiddeld en in totaal minder fouten qua geleverde producten en levertijd via aliexpress meegemaakt dan via Brouwmarkt  >:D

Tags: