Brouwstore Ittervoort

Gestart door Heisenberg, 10-10-2018 14:55 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pincopallino

Citaat van: Jacques op 21-10-2018  22:53 uBraumarkt is voor mij te ver doorgeschoten. Dat ziet er niet uit op een desktop. De site is niet responsief maar uitsluitend voor mobiel gebruik.
En ja, ik gebruik graag nog steeds een PC met een groot scherm. Leest veel fijner, behalve dan de site van Braumarkt...

??!...is je desktop wel goed. De phone kan makkelijk zijn vanwege zijn mobiliteit maar verder is een desktop of laptop een beter apparaat.


Mark GA

Citaat van: Brouwstore.nl op 23-10-2018  13:36 uBeste Brouwers,
helaas ondervinden wij op dit moment een DDoS aanval op onze websites. We doen er alles aan om onze websites in de lucht te houden. Echter kan er toch enige vertraging zijn in het laden van de websites.
Mocht het bestellen via de website niet lukken dan kunt u ook telefonisch 0475 564464 of via email info@brouwstore.nl uw bestelling plaatsen.
We hopen zo snel mogelijk de problemen verholpen te hebben.
Exuses voor het ongemak.

Team Brouwstore
Heel naar dit. Ik weet uit eigen ervaring hoe klote het is om mogelijke lekken op te sporen en te dichten en kwaadaardige codes op te moeten sporen...
In het ergste geval moet je de site helemaal opnieuw installeren...

Neemt niet weg dat jullie mobiele versie best een revisie kan gebruiken dus als je toch bezig bent..?

Succes in ieder geval!

Brouwstore.nl

CiteerHeel naar dit. Ik weet uit eigen ervaring hoe klote het is om mogelijke lekken op te sporen en te dichten en kwaadaardige codes op te moeten sporen...
In het ergste geval moet je de site helemaal opnieuw installeren...
We zijn (gelukkig) niet gehackt, maar het is een duidelijke DDOS aanval. Er komen enorm veel aanvragen tegelijk naar de website, zodat deze ermee stopt.
Op moment dat ik dit schrijf lijkt het erop dat we de aanval nu kunnen terugslaan, alles werkt weer zoals het hoort.

CiteerNeemt niet weg dat jullie mobiele versie best een revisie kan gebruiken dus als je toch bezig bent..?
Als onze IT afdeling niet met de DDOS aanval bezig is, werken ze aan een nieuwe website/mobiele versie. Deze zal over enige tijd live gaan. Wat de mobiele versie betreft zou dit een grote verbetering moeten zijn.

Heisenberg

Citaat van: Brouwstore.nl op 23-10-2018  16:58 uWe zijn (gelukkig) niet gehackt, maar het is een duidelijke DDOS aanval. Er komen enorm veel aanvragen tegelijk naar de website, zodat deze ermee stopt.
Hopelijk kunnen jullie het aantal bestellingen tijdig verwerken...

Citaat van: Brouwstore.nl op 23-10-2018  16:58 uAls onze IT afdeling niet met de DDOS aanval bezig is, werken ze aan een nieuwe website/mobiele versie. Deze zal over enige tijd live gaan. Wat de mobiele versie betreft zou dit een grote verbetering moeten zijn.
@Mark GA: Jij ook blij...

PS: de site doet het weer als vanouds hier.

Mark GA

Citaat van: Brouwstore.nl op 23-10-2018  16:58 uAls onze IT afdeling niet met de DDOS aanval bezig is, werken ze aan een nieuwe website/mobiele versie. Deze zal over enige tijd live gaan. Wat de mobiele versie betreft zou dit een grote verbetering moeten zijn.
Citaat van: Heisenberg op 23-10-2018  18:06 u@Mark GA: Jij ook blij...
Van zo'n bericht word ik inderdaad blij. Goed nieuws dus. En goed om te horen dat jullie alles weer onder controle hebben.

Jacques

Citaat van: Jaap W op 23-10-2018  13:52 uIk vind de website van BRAUMARKT juist erg gebruiksvriendelijk en duidelijk zeker op de PC.   :biersmile: :proost: :nut:

Ik zie dat ze het weer aangepast hebben en dat de site nu meer responsief is. Dat is een hele tijd niet geweest. Toen was de site uitsluitend ingericht voor mobiel gebruik. Dat was niet prettig omdat bij op een groot scherm heel veel moest scrollen.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.