Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Eventuele gezamenlijke inkoop RVS Filterbodem Easybrew/Klarstein/BrewMonk  (gelezen 5711 keer)

Offline DJF3

• Boven 10 berichten
  • *
  • Land: 00
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Voeg mij maar toe aan de lijst!

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline El Duderino

• Boven 10 berichten
  • *
  • Land: nl
  • www.biergildezevenaar.org
    • Biergilde de 7 Aeren / Zevenaar
Ik ga t toch eerst maar eens met de spatdeksel van Ikea proberen voor die €2,99 die ik net binnenkreeg. Ik zie op het eerste gezicht geen verschil. Behalve halve centimeter minder diameter en de knop. En 400 micron dat klopt wel denk ik.

Offline Snotje

• Vol lid
  • Brouwerij Snotje
tja maar ik ga niet lopen klooien voor die paar euro besparen, straks verkloot ik een hele batch brouwsel.

Offline MikeG

• Vol lid
  • Oefening baart kunst :-)
    • Zonzeels Redding
Heren,

Als antwoord op het berichtje van Joep:
Ik heb het volgende met de Brouwstore afgesproken. Ik stuur hun een lijstje met de namen (gebruikersnaam) hier op het forum die tot nu toe gereageerd hebben. Wanneer jullie dan bij een bestelling als opmerking je gebruikersnaam invullen komt dat helemaal goed. Ik heb de volgende mensen tot nu toe genoteerd:

Rayke
Snotje
JoepH
Wildor
Traploper
MikeG
Trapkast
milanket
remon de boer
Jorgo
pgabrielnl
Staple

Suk6 en veel brouwplezier ermee.

Hans.

PS: hij kan ze altijd bijbestellen, alleen duurt het dan waarschijnlijk iets langer voordat ie ze weer op voorraad heeft!

Begrijp ik goed dat we gewoon zelf bestellen via Brouwstore en eea verrekend zal worden?

Offline Heisenberg

• Super lid
  • Brewed by mr. White

Begrijp ik goed dat we gewoon zelf bestellen via Brouwstore en eea verrekend zal worden?
Inderdaad. Anders moet ik ze versturen. En verstuurd worden moeten ze sowieso, toch?
En bij de bestelling geef je als opmerking je forumnaam hier. Brouwstore heeft die ook.

Offline JoepH

• Vol lid
  • Maasland Thuisbrouwers Genootschap
tja maar ik ga niet lopen klooien voor die paar euro besparen, straks verkloot ik een hele batch brouwsel.
Ligt de spatdeksel van Ikea niet op de temp.sensor? Er moet wel ietsie pietsie ruimte zijn anders krijg je afwijkende waarden.

Offline Heisenberg

• Super lid
  • Brewed by mr. White
Ligt de spatdeksel van Ikea niet op de temp.sensor? Er moet wel ietsie pietsie ruimte zijn anders krijg je afwijkende waarden.
En hij moet exact dezelfde diameter hebben om te voorkomen dat je wort er langs af kan lopen, want dan heb je nog niks.

Offline hobbybob

• Super lid

Hoezo qua ontwerp wijkt ie niet af behalve die halve centimeter en de knop in de midden.
Hoe warm/koud zal die rvs-deksel zijn denk je in een vloeistof van pak um beet 65 graden.

Die halve centimeter diameter zou je eventueel kunnen opvangen door er een siliconen slang omheen te doen ( verdikte rand )

Offline El Duderino

• Boven 10 berichten
  • *

dat ligt die van de Brewster Beacon ook. Las ik op een duits forum en schijnt verder geen consequenties te hebben.

Offline El Duderino

• Boven 10 berichten
  • *
En hij moet exact dezelfde diameter hebben om te voorkomen dat je wort er langs af kan lopen, want dan heb je nog niks.

zoals ik het kan zien dicht hij het af door de rand en kan er geen wort langslopen. Maar goed.. the proof of the pudding is in the eating.. ik ga het wel zien. En lukt het niet kan ik altijd nog hevelen of mijn kraan gebruiken.

Offline El Duderino

• Boven 10 berichten
  • *
Hoezo qua ontwerp wijkt ie niet af behalve die halve centimeter en de knop in de midden.
Hoe warm/koud zal die rvs-deksel zijn denk je in een vloeistof van pak um beet 65 graden.

Die halve centimeter diameter zou je eventueel kunnen opvangen door er een siliconen slang omheen te doen ( verdikte rand )

goed idee... :-)

Offline Barmosa

• Boven 10 berichten
  • *
zoals ik het kan zien dicht hij het af door de rand en kan er geen wort langslopen. Maar goed.. the proof of the pudding is in the eating.. ik ga het wel zien. En lukt het niet kan ik altijd nog hevelen of mijn kraan gebruiken.

Interessant, ben benieuwd naar je ervaring!

Offline DJF3

• Boven 10 berichten
  • *
Kan iemand in dit forum een bericht zetten zodra de producten bestelbaar zijn? (evt. met een link)

Offline Heisenberg

• Super lid
  • Brewed by mr. White
Kan iemand in dit forum een bericht zetten zodra de producten bestelbaar zijn? (evt. met een link)
Zodra ze beschikbaar zijn laat ik het weten.

Offline Heisenberg

• Super lid
  • Brewed by mr. White
De order is afgelopen donderdag vanuit Denemarken verzonden. Brouwstore stuurt mij een link zodra de bodemfilter beschikbaar is. Hou dit topic dus gewoon in de gaten!

Offline Rayke

• Boven 10 berichten
  • *
Gaan we doen. Dank alvast :groots:

Offline JoepH

• Vol lid
  • Maasland Thuisbrouwers Genootschap
Hallo brouwvrienden,

De filterbodem voor de brewmonk/easybrew/klarstein/ace/brewster beacon etc staat nu bestelbaar op de site van Brouwstore. De mensen die zich via Heisenberg aangemeld hebben kunnen hun forum gebruikersnaam tijdens de bestelling bij de opmerkingen zetten. Ik ga volgende week zaterdag met deze filterbodem aan het testen. Wordt vervolgd.

Offline Heisenberg

• Super lid
  • Brewed by mr. White
Hallo brouwvrienden,

De filterbodem voor de brewmonk/easybrew/klarstein/ace/brewster beacon etc staat nu bestelbaar op de site van Brouwstore. De mensen die zich via Heisenberg aangemeld hebben kunnen hun forum gebruikersnaam tijdens de bestelling bij de opmerkingen zetten. Ik ga volgende week zaterdag met deze filterbodem aan het testen. Wordt vervolgd.

Inderdaad. Ik heb hem net opgehaald.

Ik ga deze morgen testen. Hier de link naar de bodemfilter.

En heb je meer nodig? Boven een bedrag van € 75 vervallen de verzendkosten.

Succes!

Offline Rayke

• Boven 10 berichten
  • *
Ziet er goed uit. Morgen kom ik er ook in de buurt... ook maar even zien op te pikken dan.
Benieuwd naar jouw bevindingen Heisenberg! Hou ons op de hoogte.

Offline Heisenberg

• Super lid
  • Brewed by mr. White
Ziet er goed uit. Morgen kom ik er ook in de buurt........ ook maar even zien op te pikken dan.
Benieuwd naar jouw bevindingen Heisenberg! Hou ons op de hoogte.
Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte. Ben zelluf ook best benieuwd!

Offline Trapkast

• Junior lid
  • **
  • Tripel Trappel Tripel Trapkast....
Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte. Ben zelluf ook best benieuwd!

Past het goed op de bodem zonder problemen rondom de uitstekende thermokoppel?

Offline Barmosa

• Boven 10 berichten
  • *
Voor de geďnteresseerden ik ga vanavond de IKEA variant oppikken (ik zie op de Brouwstore site nu ook 33 diameter staan net zoals die van ikea). Om geen brouwsel te verpesten laat ik de pomp lopen met wat gecoldcrashde hop overblijfselen van het drooghoppen. ik zal ook verslag uitbrengen, kunnen we meteen concluderen of goedkoop hier daadwerkelijk duurkoop is ;)

Offline Heisenberg

• Super lid
  • Brewed by mr. White
Voor de geďnteresseerden ik ga vanavond de IKEA variant oppikken (ik zie op de Brouwstore site nu ook 33 diameter staan net zoals die van ikea). Om geen brouwsel te verpesten laat ik de pomp lopen met wat gecoldcrashde hop overblijfselen van het drooghoppen. ik zal ook verslag uitbrengen, kunnen we meteen concluderen of goedkoop hier daadwerkelijk duurkoop is ;)

Ben heel erg benieuwd!

Offline Heisenberg

• Super lid
  • Brewed by mr. White
Past 't goed op de bodem zonder problemen rondom de uitstekende thermokoppel?

Ik heb hem nog niet gepast. Ben alweer onderweg...

Offline Mark GA

• Brouwvereniging Rotterdam
  • Super lid
  • Maasgoud - powered by Green Anchors Crew
Ik bedenk net dat een whirlpool niet meer gaat lukken met zo’n ding... de vortex moet de bodem raken wil het effectief zijn...

Laat maar weten of het gelukt is allemaal, mensen!

Tags: