Vergistingskast in koude garage

Gestart door Kassie, 08-10-2018 12:00 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Heisenberg

Citaat van: BrouwMark op 08-10-2018  13:22 uDank je! Dat vond je hier ook al

https://www.hobbybrouwen.nl/forum/index.php/topic,37239.0.html

 ;) :biersmile:
Het is maandag hè?  :nut: :nut: :nut:

MartijnNOP

Citaat van: Heisenberg op 08-10-2018  13:20 uOok een mooi ding inderdaad. Is ie waterdicht? Lijkt mij van wel. Dankjewel voor de link. Nooit eerder gezien.
Spatwater dicht. Dus het beste niet op de bodem van je gistkast plaatsen als je flinke watervallen verwacht (verhoging bijv)

Heisenberg

Citaat van: MartijnNOP op 08-10-2018  13:25 uSpatwater dicht. Dus het beste niet op de bodem van je gistkast plaatsen als je flinke watervallen verwacht (verhoging bijv)
Je zou ´m eventueel tegen de bovenkant kunnen monteren met de beugeltjes die eraan zitten. Mooi man!

Heisenberg

Ik heb 3 vergistingskasten. In eentje gebruikte ik een lamp, in eentje een verwarmingsmat voor reptielen en in de grootste meteen een kabel. De lamp en de verwarmingsmat heb ik inmiddels vervangen door een kabel. Nog nooit een spuiter of iets dergelijks gehad maar ik ben er huiverig voor...

Kassie

En zijn er mensen die ervaring hebben met zo'n Brewbelt, die je om je vat doet?

groet

HuygenMeester

Citaat van: Heisenberg op 08-10-2018  13:27 uJe zou ´m eventueel tegen de bovenkant kunnen monteren met de beugeltjes die eraan zitten. Mooi man!
Zou ik niet doen: warmte stijgt op ; beter om op de bodem te plaatsen
 :degroeten:
Huygenmeester

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.