Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Even voorstellen: Jorg  (gelezen 629 keer)

Offline jorgvde

• Boven 10 berichten
  • *
  • Land: nl
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Even voorstellen: Jorg
« Gepost op: 07-10-2018 17:26 u »
Even voorstellen

Hallo ben Jorg. Ik ben 28 jaar, getrouwd met mijn vrouw Rowena en vader van Daan (1.5) en een 2e op komst. En ik woon in Almere

Ik heb zo'n 4 jaar geleden het blik brouwen geprobeerd. Dit was geen succes. Na 2 jaar niks met brouwen gedaan te hebben heb ik een brouwcursus gedaan bij brouwerij de Kemphaan in Almere.

Sindsdien ben ik thuis aan het brouwen gegaan. Eerst met een weckpan op het gas in de schuur en ik heb nu sinds juli een Easybrew 30.

Tot nu toe heb ik triple, quadrupel, winter, weizen, sterk blond, frambozenbier (mislukt) en een pilsener gebrouwen.

Ook heb ik Untapped: jorgvde

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline wiliam

• Vol lid
  • Land: be
  • Bio waar mogelijk.
Re: Even voorstellen: Jorg
« Reactie #1 Gepost op: 07-10-2018 17:29 u »
Welkom Jorg.

Grts Wiliam

Tags: