Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Hallo mede brouwers, ik ben Casper  (gelezen 521 keer)

Offline Casper

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Hallo mede brouwers, ik ben Casper
« Gepost op: 07-10-2018 16:44 u »
Hallo allemaal,

Ik ben Casper kom uit Apeldoorn en ga de eerste stappen zetten met een maat in de wereld van zelfbierbrouwen.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Online Wildor

• Senior lid
  • Land: nl
  • Thuisbrouwerij t Ernhems Nat
Re: Hallo mede brouwers
« Reactie #1 Gepost op: 07-10-2018 17:06 u »
Welkom Casper!

Kijk even op https://www.hobbybrouwen.nl/forum/index.php/topic,31361.0.html betreft je automatische handtekening.

Verder rustig inlezen. Er is veel te vinden, met name de Tags die je naast zoeken snel naar interessante discussies zal leiden. Wat ben je van plan te brouwen, heb je al ideetjes opgedaan, of wat spulletjes in huis?

Mvg,
William

Offline Casper

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Re: Hallo mede brouwers
« Reactie #2 Gepost op: 07-10-2018 17:15 u »
Hoi William,

Topic gelezen en staat nu uit volgens mij.

Ik heb samen met een maat een starterspakket pro aangeschaft incl 2 mout pakketten en een grote pan om het eens te gaan proberen.
En als het bevalt dan misschien eens uitbreiden.
We hebben al wel een hoop gelezen en rondgevraagd.

Tags: