Van der Kooy Beek en Donk alias Unibrew Zuid-Nederland

Gestart door Jacques, 06-10-2018 21:50 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Guppie

Zier er uit dat dat een mooie winkel gaat worden, veel groter als Jubbega (rommelig daar)

Jacques

Vandaag weer eens langs geweest. Ze hebben nog wat brouwautomaten op voorraad staan...  :)








De kleine 5 liter vaatjes van Mangrove Jack's



Eigenaar Berry Hiemstra






hobbybob

Yep toevallig gisteren in Jubbega geweest bij Unibrew, daar stonden ze ook.

GeBaxke

Een goed gevulde winkel waar service hoog in het vaandel staat.

Rinus

Ben er net weer even geweest voor wat grondstoffen en brouwspullen.
Weer heel goed geholpen, ik vind het een fijne winkel, voor mij een uur rijden maar dat is zeker de moeite waard.

Pieter1954

Onze dochter woont in Son en Breugel op 10 minuten afstand.
Als we er zijn ga ik altijd even shoppen. Zoals gebruikelijk heb ik altijd wel wat nodig. Hebben jullie dat nou ook ...?

Ik vind het een prettige winkel met dito personeel en een mooi sortiment.

middelaersch

Citaat van: Jacques op 28-11-2019  23:42 uVandaag weer eens langs geweest. Ze hebben nog wat brouwautomaten op voorraad staan...  :)

Nu één minder  ;D

Ga van de week proberen om de gist uit een flesje La Chouffe op te kweken, en dan volgend weekend het eerste brouwsel met de nieuwe Brew Monk 30. Kijken of dat iets wordt...

Is inderdaad een prettige winkel. En vandaag tien procent korting op alles.

hobbybob

Citaat van: Pieter1954 op 29-11-2019  20:13 uOnze dochter woont in Son en Breugel op 10 minuten afstand.
Als we er zijn ga ik altijd even shoppen. Zoals gebruikelijk heb ik altijd wel wat nodig. Hebben jullie dat nou ook ...?

Ik vind het een prettige winkel met dito personeel en een mooi sortiment.
Yep, precies maar de afgelopen jaren mijzelf aangeleerd om een lijstje mee te nemen.
Al het andere wat ik zie is een optie voor de volgende keer.

Tevens was ik blij met de 50% off stelling.

Henielma

Deze winkel ligt op mijn woon werk verkeer route. Ik ben er heel blij mee. Ze hebben een heel groot assortiment mout. Alle grondstoffen vers op voorraad en wanneer de 1 kg moutverpakkingen op zijn dan maken ze graag ter plekke een nieuwe 1 kg verpakking mout voor je.

Erwin Warners

Ziet er mooi en overzichtelijk uit, strakker dan in Jubbenga hoewel ik vind dat de indeling in Jubbenga ook zo zijn charmes heeft.
Moet wel zeggen dat ik de site niet altijd even prettig vind werken, deze zou wat mij betreft wel wat beter mogen. Echter is het zeker geen reden voor mij om niet te bestellen.

Arjen1969

Ze zitten bij mij om de hoek (ik woon in Nuenen, dus Beek en Donk is 10 km). Ben er erg blij mee. Als ik in het weekend wil gaan brouwen even naar de winkel, spullen halen en de dag erna brouwen. Natuurlijk sla ik nog steeds in voor 3-4 brouwsels per keer, maar ik vind het echt een hele fijne winkel.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.