Even kennismaken

Gestart door Thomas B, 30-01-2006 20:49 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Thomas B

Beste Brouwers,
Afgelopen twee weken ben ik al met het forum bezig en heb al wat vragen gesteld en antwoord gekregen. Sommigen hebben al gemerkt dat ik nog geen ervaring heb.

Ik ben student meubelmaker in Amsterdam, dus als er iemand een custom barretje nodig heeft thuis.. schroom niet te contacten.

Ik zou graag een cursus of een avond met mensen praten over het brouwen. Weet iemand iets in Amsterdam of omgeving?

Gegroet en succes met de brouwsels,
Thomas

hansvdm

In hoofddorp zit de vereniging 't Wort wat. Wellicht niet te ver van Amsterdam verwijderd.. Ben zelf net lid geworden, dus kan je nog niet zoveel melden, maar ik heb begrepen dat een hele active club is. http://www.twortwat.nl/

Oscar

is inderdaad een goede tip om eens te gaan kijken bij een bierbrouwers gilde, deze hebben altijd erg veel ervaring en kennis in huis. En " 't wort wat" is een grote en gezellige vereniging. Dus daar zou ik zeker eens gaan kijken... :proost2:  .. Bierbrouwers Verenig u !!!  :duimop:

groeten en gezondheid
Oscar

Edwin

't Wort Wat is zeker een goede in de regio :proost:

Een andere die redelijk in de richting is, is Gambrinus in Almere (afhankelijk aan welke kant je woont in Amsterdam is dit ook dichtbij). Lid worden is inderdaad een aanrader!!

Edwin

SiriS

Beste Thomas B,

Op 11 februari 2006 is er de maandelijkse brouwdag bij AWA85 te Apeldoorn. In ons clubhuis wordt er dan gezamenlijk met zes opstellingen bier gebrouwen. Je bent van harte welkom.

Groet, SiriS

Oscar

Kun je daar meteen een custom barretje inbouwen.. ;D  ;D  ;D :proost2: :proost:

groeten en gezondheid
Oscar

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.