Poging " tig" voor een La Chouffe kloon

Gestart door Kokkebil, 04-10-2018 12:05 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kokkebil

Ik heb al diverse oproepen gedaan voor een perfect kloonrecept voor een La Chouffe.
Diverse reacties en recepten ontvangen en deze allemaal uitgeprobeerd.
Helaas niet tot mijn tevredenheid, kwamen allemaal niet dicht genoeg in de buurt (in mijn beleving tenminste).

Ik wil nogmaals een poging wagen om een kloon te brouwen van nog voor de tijd dat de smaak enige jaren duidelijk is aangepast!

Ik had destijds " het perfecte" recept met o.a. gist van de Zeeuwse gistbank, helaas ban ik dat recept door een PC crash kwijt!
Wie heeft nog wat?
Kan ik vergelijken of ik deze al heb en misschien zit er iets nieuws tussen.


Kokkebil

Citaat van: Chilobrachys op 04-10-2018  13:30 uDe zoekfunctie doet het prima hoor.


Zoals gemeld heb ik al tig recepten gekregen en uitgeprobeerd, dus die zoekfunctie heb ik allang ontdekt en gebruikt.
Waar het mij om gaat (en dat staat volgens mij ook in mijn posting), is er iemand die (denkt) dat hij het ultieme kloonrecept heeft en dat wil delen, dan kan ik dit naast de recepten leggen die ik al heb, maar welke niet tot het gewenste resultaat hebben geleid.

Die " ouwe" La Chouffe was zo verdomd lekker!! Maar aangepast in het kader van de commercie!

tdp

Ik mag het mis hebben, maar je vraagt om een eigen recept, die je jaren geleden gebrouwen hebt.

Citaat van: Kokkebil op 04-10-2018  12:05 u...
Ik wil nogmaals een poging wagen om een kloon te brouwen van nog voor de tijd dat de smaak enige jaren duidelijk is aangepast!!
Ik had destijds " het perfecte" recept met o.a. gist van de Zeeuwse gistbank, helaas ban ik dat recept door een PC crash kwijt!
...

Door een PC crash ben je die kwijt. Een mede forumlid gebruikt de zoekfunctionaliteit en geeft je het recept, welke je volgens je openingspost kwijt bent. Ik mag dan een simpele ziel zijn, maar dan is je vraag toch beantwoord?


lier

Op de site van de Deltabrouwers staat een La Chouffe kloonrecept.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.