Mag ik hem zien? Je formulier om proefnotities bij te houden?

Gestart door Roodwang, 03-10-2018 23:22 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roodwang

Ik ga binnenkort heel veel biertjes proeven die allemaal met een andere gist én een andere temperatuur zijn vergist.
Nu hebben we dat wel eens eerder gedaan en toen heb ik geen goede proefnotities gemaakt. Die fout wil ik nu niet maken.. Maar in mijn zoektocht naar formulieren om dat bij te houden ben ik niet echt opgeschoten..
Er moeten er meerdere in omloop zijn lijkt me..

Wie wil hem delen? Je formulier voor je proefnotities?

Kudos in advance
 :groots:


joenedu

Ik heb deze ooit eens gebruikt bij een proeverij. Er stonden voor die proeverij (van commerciële bieren) iets teveel dingen op voor thuisbrouwsels, maar het was wel leuk.

Roodwang

ha Loser: deze vind ik wel erg minimaal! Maar dank je voor het posten.

joenedu: Goed formulier... dank je wel! Voor mij zeker de beste van de twee... Ik denk dat ik het hiermee ga doen dan over een paar weken.

Kudos!

Loser


joenedu

Citaat van: Roodwang op 04-10-2018  23:28 ujoenedu: Goed formulier... dank je wel!! Voor mij zeker de beste van de twee..ik denk dat ik het hiermee ga doen dan over een paar weken.

Kudos!

Graag gedaan, er zijn inderdaad een boel formulieren te vinden, ik heb deze zelf gemaakt aan de hand van een paar voorbeelden. Je kan ze altijd in Word aanpassen naar behoefte. Veel plezier met de proeverij!  :biersmile:

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.