Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Geschuimde kroonkurk 26 mm gezocht  (gelezen 670 keer)

Offline Martijn0172

• Super lid
  • Land: nl
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Geschuimde kroonkurk 26 mm gezocht
« Gepost op: 03-10-2018 13:32 u »
Ik ben op zoek naar geschuimde kroonkurken 26 mm om te hergisten op fles met Brett. Brouwmaatje heeft ze volgens de website maar deze zijn sinds kort toch met plasticprofiel. Deze komen van Brouwland (volgens mij) dus die daar op de website staan zullen naar alle waarschijnlijkheid ook niet kloppen. Iemand die een leverancier heeft of waar ik een 100tal doppen over van kan nemen?

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline seed7

• Beheerder
  • Super lid
    • Moaneschien
Re: Geschuimde kroonkurk 26mm gezocht
« Reactie #1 Gepost op: 03-10-2018 22:39 u »
Labrenta in Italie, minimum afname gaat een probleem worden, ik meen 20000-30000. Maar misschien is het een ingang naar een distributeur

Ingo

Offline Ronnie

• Reynaert Wijn- en Bier Gilde
  • Super lid
  • Land: be
  • Medewerker Reynaert Wijn-makers & Brouwers Gazet
Re: Geschuimde kroonkurk 26mm gezocht
« Reactie #2 Gepost op: 04-10-2018 10:10 u »
Ik meen me iets te herinneren dat die alleen bestond in grote kroonkurken (voor schuimwijn) en niet in de 26 mm versie.

Offline seed7

• Beheerder
  • Super lid
    • Moaneschien

Offline Martijn0172

• Super lid
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Re: Geschuimde kroonkurk 26 mm gezocht
« Reactie #4 Gepost op: 09-10-2018 07:46 u »
Ze waren er wel in 26 mm maar het lijkt dat ze bij de reguliere hobbybrouwwinkels niet meer beschikbaar zijn, ondanks dit soms wel in de omschrijving staat. Ik heb nu een medeforummer uit BelgiŽ die gaat kijken of ze op een gildedag nog verkrijgbaar zijn  :groots: maar ik ben nog steeds op zoek. Dus mocht iemand iets weten, dan heel graag

20-30 k is een beetje te veel van het goede  :nut:

Tags: