Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.
Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com
Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.
Elke 2de woensdagavond van de maand (behalve juli en augustus) is er een Gildeavond. Proeven en keuren van zelf gebrouwen bieren.De Gilde-avonden worden tijdelijk gehouden bij Wijngilde de Braamstruik: Pop Dijkemaweg 63, 9731BD Groningen.Kom eens gezellig kijken en proeven 🙂De volgende Gildeavond is op 13 juni. We beginnen om 20:00.
Ik zet 13 juni ook in mijn agenda, maar dat is nog wel even vooruit.Zelf werk ik in Groningen dus ruilen kan daar snel genoeg.Verder leuke reacties allemaal.
Ik zal ook eens contact opnemen met Biergilde Groningen. Staat al langer op het lijstje maar ja, 3 kleine kinderen, dus waar haal je de tijd vandaan? Ik werk ook in Groningen. Kan zo eens afspreken in een pauze oid om een biertje te ruilen. Die van mij staan ook op Untappd.
Goh, dat ik dit topic pas na jaren zie....Ik woon in Groningen en sta open voor ruilingen. Op dit moment staan op voorraad: MeibokQuadrupelDouble IPA
Tegen de tijd dat ik weer op mijn werk in Groningen mag komen, eens een keer wat afspreken om uit te wisselen? Lijkt me leuk.
Als Hoogeveen ook onder die regio valt haha.Maar in ieder geval heb ik wel eens al wat geruild met Berend.Maar wil wel graag meer meningen horen!Heb op moment staan:tripeltripel+whiskeybrut ipasaisondubbelpilsspeculaasbieren nog wat blond
Je zou eens naar de gildeavond van het Biergilde Groningen kunnen gaanhttp://biergildegroningen.nlDenk dat ze niet zo goed zijn in de datum up to date houden
Als het goed is, ben ik komende dinsdag weer eens in de stad, op zich zou ik in de pauze eens in het centrum af kunnen spreken om wat biertjes te ruilen...?
Ik kom over een paar weken ook weer in Roden, dus kan dan ook langsrijden als je wil
Het biergilde in Groningen bestaat nog wel degelijk en vergadert elke tweede woensdagavond in de maand, maar niet in juli en augustus.