Overige > Bierproeven/Uitwisseling proefervaringen

Ruilbieren in (noord)Drenthe/Groningen

<< < (2/6) > >>

Sander00:
Leuk initiatief.
Binnenkort ga ik een bezoek brengen bij het biergilde in Groningen.

Zelf enkele batches gebrouwen, dus nog een beginner , maar ik hou dit topic even in de gaten want biertjes uitwisselen is een leuk idee.

Weggeman:
Ik zet 13 juni ook in mijn agenda, maar dat is nog wel even vooruit.

Zelf werk ik in Groningen dus ruilen kan daar snel genoeg.
Verder leuke reacties allemaal.

joenedu:

--- Citaat van: Weggeman op 04-10-2018  09:49 u ---Ik zet 13 juni ook in mijn agenda, maar dat is nog wel even vooruit.

Zelf werk ik in Groningen dus ruilen kan daar snel genoeg.
Verder leuke reacties allemaal.

--- Einde van citaat ---

Ik zal ook eens contact opnemen met Biergilde Groningen. Staat al langer op het lijstje maar ja, 3 kleine kinderen, dus waar haal je de tijd vandaan?  :weetniet: :-X
Ik werk ook in Groningen. Kan zo eens afspreken in een pauze oid om een biertje te ruilen. Die van mij staan ook op Untappd.  :biersmile:

Weggeman:

--- Citaat van: joenedu op 04-10-2018  09:52 u ---Ik zal ook eens contact opnemen met Biergilde Groningen. Staat al langer op het lijstje maar ja, 3 kleine kinderen, dus waar haal je de tijd vandaan?  :weetniet: :-X
Ik werk ook in Groningen. Kan zo eens afspreken in een pauze oid om een biertje te ruilen. Die van mij staan ook op Untappd.  :biersmile:

--- Einde van citaat ---

Kijk eens aan, dat is leuk, ik gebruik ook untappd, uiteraard staan mijn bieren staan daar ook op.  :)

Weggeman:
Nog meer mensen die in omg Groningen/ Assen / Stadkanaal wonen... Altijd leuk om bieren van elkaar te ruilen.
Heb op dit moment een Pale-Ale, Mango Pale ale, Neipa, en Blond.

Aantal bieren geruil met joenedu, die kan brouwen hoor  :biersmile:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie