Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.
Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com
Totaal aantal stemmen: 93
Poll gesloten: 09-10-2018 20:50 u
Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.
Ik was eigenlijk niet van plan om te stemmen, maar na de oproep van HansHalberstadt om op de Bierkaai te stemmen heb ik toch maar gestemd....
Jasper gefeliciteerd. Na ontvangst van je adresgegevens zal ik je het boek Bierbrouwen voor Dummies toezenden.
Leuk! Met dank aan alle sprinkhaanstemmers . En dank aan Jacques voor het mooie boek! Het was overigens wel even schrikken toen ik die beesten zag zitten, ze waren met twee en zijn bijna 10 cm lang. Maar na de schrik waren ze gewoon heel mooi.
Leuk! Met dank aan alle sprinkhaanstemmers . En dank aan Jacques voor het mooie boek!