Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Amerikaanse hoppen, gezamenlijke inkoopactie?

Gestart door Johannes, 29-01-2006 12:54 u

Vorige topic - Volgende topic

Stijn

Citaat van: Caspar op 02-04-2008  19:48 uZo, dat is ambitieus ;D. Ben je met iets groots bezig of wil je graag een voorraad voor het leven opbouwen ;)?

Neeuhh, ik heb veel dorst ;)  :proost:

Ik brouw 200L, dus... daar kruipt al gauw een beetje hop in

samenvol

Stijn

bjgodefr

Ook ik ben geïnteresseerd. Maar wanneer ligt de nieuwe oogst in de winkels? De sites van Morebeer en Brouwland melden nog steeds uitgeputte stocks voor bepaalde (Amerikaanse) soorten.

Tsjerk

Vandaag met Van der Kooy contact gehad maar de levering van Amerikaanse hoppen zoals Cascade blijft voorlopig niet mogelijk en hij heeft ook geen enkele zicht op wanneer dit wel weer leverbaar zal zijn.

Volgens mij zijn er velen onder ons die graag wat van deze hoppen zouden willen aanschaffen.

Ik zou zo zeggen van:  Mo, AKTIE

MO

Cascade is echt super duur in Amerika. Reken minstens op 6 euro per 100 g. Dan is mijn interesse toch wat minder.

JeroenCV

Citaat van: MO op 03-02-2009  21:36 uCascade is echt super duur in Amerika. Reken minstens op 6 euro per 100 g. Dan is mijn interesse toch wat minder.

En Amarillo is nu ~9 euro per 100 gram.... :'(

Adrie

Ik heb nog zat hop en Cascade uit eigen tuin. Geen interesse dus (en zeker niet met die prijzen).

Caspar

Ik heb nog een vriezer vol liggen met Centennial, Simcoe en Athanum... maar als er een nieuwe ronde komt ben ik graag van de partij.

Simcoe vind ik niet zo super, echt een mango-bom... maar Athanum o o, die is lekker zeg. Gister een proefbrouwseltje met deze hop gebotteld en hij is echt aan te raden :biersmile:! Binnenkort proefnotities.

Fons

Citaat van: Caspar op 04-02-2009  10:57 uIk heb nog een vriezer vol liggen met Centennial, Simcoe en Athanum...
Caspar, hoe kom je aan deze hoppen?
Fons

Erick

http://labelpeelers.com/

Heeft iemand toevallig ervaring met bovenstaand bedrijf?
Lijkt erg goedkoop en levert ook kleine hoeveelheden...

Erick

bjgodefr

Leveren ze ook buiten de VS? Ik heb net geprobeerd een bestelling te plaatsen voor België en het is me niet gelukt...

Erick

Het lukte mij ook niet, ik heb ze direct een mail gestuurd om te vragen of ze wel willen leveren.
Ik hou je op de hoogte, OK?

(prijzen etc zien er goed uit...)

:degroeten:
Erick

Erick

Antwoord gehad:
Nope, they do not ship to the Netherlands.

EBC

Caspar

Citaat van: Fons op 16-02-2009  10:55 uCaspar, hoe kom je aan deze hoppen?
Fons

Ha Fons,

sorry voor de late reactie:

http://www.craftbrewer.com

Ze hebben weer nieuwe Amarillo zie ik, misschien toch maar weer bestellen binnenkort :proost: !

MaartenM

Mocht iemand gaan bestellen bij craftbrewer heb ik afhankelijk van de bezorgkosten ook wel interesse om samen te bestellen en dan te delen in de verzendkosten!

Jacques

Citaat van: MaartenM op 16-06-2009  11:45 uMocht iemand gaan bestellen bij craftbrewer heb ik afhankelijk van de bezorgkosten ook wel interesse om samen te bestellen en dan te delen in de verzendkosten!

Pas wel goed op dat de waarde niet te hoog wordt want dan zou je wel eens BTW en invoerrechten moeten gaan betalen!

Oscar

Kun je eigenlijk ook zonder creditcard iets bestellen/betalen in Amerika..? (Bij die hopleveranciers dus.)

Citaat van: Jacques op 16-06-2009  23:24 uPas wel goed op dat de waarde niet te hoog wordt want dan zou je wel eens BTW en invoerrechten moeten gaan betalen!

Wat is de grens?

Jacques

Vergelijkbare Topics (7)

25896

Reacties: 8
Gelezen: 2759

41863

Gestart door GvB84

Reacties: 3
Gelezen: 1207

28184

Gestart door Oscar

Reacties: 60
Gelezen: 19921

8755

Reacties: 17
Gelezen: 7291

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.