BONK 2018

Gestart door mr.chelsea, 05-06-2018 22:24 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mr.chelsea

Beste bokbierbrouwers!

Het gaat ook dit jaar weer gebeuren, het Bokbier Open Nederlands Kampioenschap voor amateurbrouwers 2018, georganiseerd door brouwgilde "de Roode Toren"! Met ook dit jaar weer de prijsuitreiking tijdens de nationale bokbierdag op 7 oktober in Zutphen in de prachtige burgerzaal. Dus brouwers aan de slag en schrijf je in op onze website "roodetoren-bonk2018.thecreationdepartment.nl". De inschrijving is geopend! Uiteraard vind je op deze pagina weer de nodige informatie. Blijf deze pagina volgen voor de allerlaatste nieuwtjes rondom deze bokbierwedstrijd of volg ons op Facebook!!

Brouwgroeten!!

Robbert/Tonny


Underdike

Ingeschreven... de afgelopen 2 jaar een stijgende lijn, laatste keer 79 puntjes... dit keer gaan we voor de finale-tafel ! :degroeten:

Thamerdal

Ook ingeschreven  :brouwen:

Adbrouwt

Ik ga ook weer meedoen. Leuke locatie vorig jaar.

mr.chelsea

Beste brouwers! NOG ÉÉN DAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Er kan nog steeds ingeschreven worden voor het BONK 2018. Dit kan nog tot
en met 31 augustus.

Tonny/Robbert

mr.chelsea

Beste brouwers! NOG ÉÉN DAG!!!

Er kan nog steeds ingeschreven worden voor het BONK 2018. Dit kan nog tot
en met 31 augustus.

Tonny/Robbert

 :proost: :proost: :proost:

mr.chelsea

******************R E M I N D E R**********************

Beste brouwers,

De inschrijving is uiteraard al gesloten, maar vergeet niet de bieren op te sturen.

Tonny/Robbert :nut:

Marcobrant

Jammer dat ik dit niet eerder heb geweten. Van het weekend mijn dubbel bock  laten proeven door Uiltje uit Haarlem en hij is meer dan uitstekend benoemd. Met dit biertje had ik graag op deze dag gestaan. Misschien volgend jaar. Voor alle deelnemers SUCCES

mr.chelsea


De keuring van het Bonk 2018 is in volle gang, in totaal zullen 45 bieren gekeurd worden. Volgende week wordt de winnaar bekend gemaakt. Binnenkort volgt het programma.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.