Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Voorstellen: Sander  (gelezen 620 keer)

Offline Jagershekke

• Boven 10 berichten
  • *
  • Land: nl
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
    • Microbrouwerij Jagershekke
Voorstellen: Sander
« Gepost op: 24-09-2018 16:44 u »
Hallo allemaal,

Mijn naam is Sander, pas begonnen met brouwen. Natuurlijk al een en ander gezien bij bouwerijen, Hertog Jan, La Trappe. en een aantal weken terug een mini cursus gevolgd.

Vandaag in Almere geweest en heb me overlaten halen ( stieken vind ik het niet erg ) en heb een Easybrew 30 gekocht.

Ik ben druk aan het lezen naar tips en tops, instellingen in BrouwHulp voor de easybrew etc etc.

Ik wil graag een lekker fris biertje ( leren ) brouwen voor eigen gebruik en voor vrienden en kennissen net zoals iedereen heen :-)

Wellicht komen we elkaar nog een tegen

gr.

Sander

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline wiliam

• Vol lid
  • Land: be
  • Bio waar mogelijk.
Re: Voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: 24-09-2018 17:27 u »
Welkom

Tags: