Bierruilen op beerexchange.nl

Gestart door Wally, 22-09-2018 13:55 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wally

Goedemiddag mede forumleden,

Het lijkt mij een leuk idee om onze zelf gebrouwen speciaal bieren met elkaar te kunnen ruilen. Om hier vorm aan te geven ben ik bezig een "ruil platform" op te zetten. In basis is het klaar: beerexchange.nl

Uiteraard ben ik zeer benieuwd of hier belangstelling voor is. Daarnaast zoek ik mensen die zich aan willen melden zodat het systeem getest kan worden. Ideeën zijn uiteraard welkom!

Ik verneem graag! groet Martin (martin@beerexchange.nl)

PS als je mee wilt testen kun je direct aan de gang door je te registreren op beerexchange.nl

Irukandji

Leuk idee. Hoop dat er genoeg animo is

Rob.Erto

Leuk idee, maar is zoiets niet makkelijk te regelen via dit forum?

Easywoods

Het idee is zeker leuk, maar heel eigenlijk mag ons hobbybier de "brouwerij" niet verlaten. Zouden we daar geen problemen mee kunnen krijgen als we dat via een platform gaan doen?  :pan:

Wally

Hobbybier mag niet verkocht worden (en daar is in dit geval geen sprake van), ruilen zal geen enkel probleem opleveren. Wat wel van belang is (accijns/belastingdienst) is dat je onder de 15% alcohol blijft.

BertusBeensteen

Citaat van: Easywoods op 22-09-2018  17:21 uHet idee is zeker leuk, maar heel eigenlijk mag ons hobbybier de "brouwerij" niet verlaten. Zouden we daar geen problemen mee kunnen krijgen als we dat via een platform gaan doen?  :pan:

Noem het proeven bij een ander in de thuisbrouwerij, en probleem opgelost.
Lijkt me best een leuk idee, en dan voornamelijk met brouwers uit de omgeving.

Wally

Citaat van: BertusBeensteen op 22-09-2018  21:49 uNoem het proeven bij een ander in de thuisbrouwerij, en probleem opgelost.
Lijkt me best een leuk idee, en dan voornamelijk met brouwers uit de omgeving.

Dank voor deze aanvulling, zo denk ik er ook over. Maakt het ook laagdrempelig.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.