Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Even voorstellen: Wesley  (gelezen 334 keer)

Offline Weggeman

• Boven 10 berichten
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Even voorstellen: Wesley
« Gepost op: 18-09-2018 10:56 u »
Hallo, hallo,

Ook ik zal mij even voorstellen, mijn naar is Wesley, 31 jaar , 2 kids (van 4 en 7), verloofd en woon in Zuidlaren (tussen Groningen en Drenthe) maak nu jaar of 3 zelf bier, niet heel vaak heb nu ongeveer 6 bouwsels gemaakt. Beginnen met moutextract, maar was daar snel op uitgekeken. Daarna al snel overgestapt op een BIAB systeem en uiteindelijk nu een Easybrew 30 aangeschaft, wat ik overigens een genot vind om mee te brouwen.

Zelf uiteraard ook drinker van vele soorten speciaalbier, en check die dan ook regelmatig in op Untappd. Daar waar ook de mogelijkheid is om mijn eigen bieren in te checken, erg leuk.

https://untappd.com/HobbybrouwerWeggeman

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Wildor

• Junior lid
  • **
  • Land: nl
  • Bier maakt geduldig
Re: Even voorstellen: Wesley
« Reactie #1 Gepost op: 18-09-2018 11:55 u »
Welkom Wesley!

Offline wiliam

• Boven 10 berichten
  • *
  • Land: be