Jacques Bertens - Bierbrouwen voor Dummies

Gestart door Rob.Erto, 15-09-2018 18:38 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jacques

Citaat van: Novice77 op 04-02-2021  08:47 uJacques, heb je al een idee hoe je dat wil gaan doen?
Ik heb op andere (niet brouwgerelateerde) fora gezien dat ze Discourse forumsoftware gebruiken. Open source, gratis als je het op eigen of virtuele server (bijv AWS) installeert, en erg veelzijdig. Er is een Docker container beschikbaar voor eenvoudige installatie. Probleem is vermoedelijk de migratie van oud naar nieuw... Geen idee hoe je dat moet aanpakken. Zijn er forumleden met zulke ervaring/kennis?

Ik ben al langere tijd aan het kijken welke software hiervoor geschikt is. Het probleem is inderdaad de conversie.

Overigens is dit niet de plek om het te hebben over de software van het forum...  ;)

Mikel

Weet iemand of dit boek nog ergens te verkrijgen is?
Ik had een exemplaar gereserveerd maar kreeg een mail dat dit helaas niet doorging omdat het uitgesteld is. Ik zou het boek graag willen lezen en ben toch meer van het fysieke dan een e-book.

Takkie83

Je kan de vorige versie gewoon nog steeds kopen toch? Die nieuwe gaat nog wel even duren als ik Jacques goed begrijp en zou ook geen cruciale verschillen bevatten t.o.v. de eerste editie

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.