Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Jacques Bertens - Bierbrouwen voor Dummies  (gelezen 2863 keer)

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
  • Land: nl
  • Brouw ze, roer ze en Proost!
    • Hobbybrouwen.nl
Re: Jacques Bertens - Bierbrouwen voor Dummies
« Reactie #25 Gepost op: 11-10-2018 22:19 u »
Ik heb het boekje ook in de boekhandel gezien, doorgelezen en niet gekocht aangezien ik al "Homebrewing for Dummies" van Marty Nachel al  in huis heb. Wel een leuk boek voor de beginner! Goed gedaan Jacques!

Bedankt voor het compliment.
Het boek is echter niet alleen voor de beginner. Ook degenen die vaker gebrouwen hebben vindt er relevante informatie. In feite is veel kennis van het forum samengeperst in een handzaam boek.

Vanavond zag ik het trouwens ook in de boekenafdeling van de Carrefour in Turnhout.
Het blijft leuk. 5 jaar geleden is het dat mijn naam verscheen in de supermarkten en horeca dankzij Brand (Zwaar) Blond. En dus in de boekhandel. Ook in BelgiŽ!

Voor meer boeken klik op onderstaande link.

Boeken algemeen

Offline dirk

• Senior lid
  • Land: 00
« Reactie #26 Gepost op: 11-10-2018 23:18 u »
Bedankt voor het compliment.
Het boek is echter niet alleen voor de beginner. Ook degenen die vaker gebrouwen hebben vindt er relevante informatie. In feite is veel kennis van het forum samengeperst in een handzaam boek.

Klopt. Het voegt zeker wat toe ook voor de gevorderde brouwer. Maar aangezien ik Kunze's boek nog niet uit heb en Chris Whites Yeast er nog onder ligt had ik er nog geen dringende behoefte aan ;)

Offline RienP

• Super lid
  • Meer recept-ideeŽn dan tijd om te brouwen.
« Reactie #27 Gepost op: 12-10-2018 11:18 u »
Een complimenten voor het boek Jacques. Duidelijk van opzet voor de beginner en aangevuld met wat goede infomatie voor de wat meer gevorderde brouwer.
Helder en duidelijk geschreven zonder belerend te worden.

Rien

Online Heisenberg

• Super lid
  • Brewed by mr. White
« Reactie #28 Gepost op: 13-10-2018 18:43 u »

Op de plank in de kast achterin rechts (onder de mandfles) ook een stapeltje boeken van Jacques.

Offline PrinsHeerlijk

• Vol lid
    • Thuisbrouwerij Prins
« Reactie #29 Gepost op: Gisteren om 17:30 »
Lees graag dit draadje mee. Vanmiddag het boek besteld via uiteraard de Bol.com link van dit forum  :biersmile:

Tags: